Counter Strike

Mennyire tenné tönkre a CS:GO-t, ha újításként lehetne gyógyulni kör közben?


Lehet emlékeztek még rá, az Operation Wildfire Co-op módjában volt lehetőségünk gyógyítani magunkat. Elférne egy ilyen item a játékban?

Szinte minden manapság népszerű FPS-ben megjelenik valamilyen módon a játékosok öngyógyításának lehetősége. Az Overwatch-ban a pályán található Health Packek, míg mondjuk PUBG-ben a felvehető tárgyak felhasználásával érhető el, hogy egy pár lövés után ne 10 HP-val szaladgáljunk.

A CS:GO viszont más, itt már évek óta arra rendezkedett be a játék, hogy mivel a struktúra körökre osztott, nem lehet gyógyulni menet közben.

Ennek köszönhetően egy null HP-s játékosnak nincs esélye felgyógyulni és újra vakmerően előre menni. Ha alig van élete, onnantól inkább a lurk és a fedezékből való levárás a feladata. Ez egy olyan elem, amire reagálni kell kör közben és ha valaki rosszul méri fel a lehetőségeket, egy kör is elmehet rajta.

8 HP-val beleszaladni egy molóba, elrontani egy ugrást vagy egy kósza csapattárs golyójától elterülni, ez bizony mind-mind a játék része, amit alaposan felborítana a kör közbeni gyógyulás megjelenése.

Az Operation Wildfire alkalmával volt már rá kísérlet 2016 elején, hogy felmérjék a játékosok erre vonatkozó igényét. A Co-op Strike játékmódban a pálya különböző pontjain Medi-Shot képében érkezett a segítség. A tárgy 50 HP-s gyógyulást biztosított használójának, és a játékosoknak tetszett az újítás.

Forrás: Wikia

A kérdés csak az, van-e értelme állandóra bevezetni a játékba? Akár kör elején vásárolható tárgyként, akár a pályán elszórnának párat a készítők, biztosan komolyan kellene építenie erre az újdonságra a stratoknak.

A meta teljesen megváltozna, a gyógyulások feletti kontroll vagy a pénz menedzsment fontosabb lenne, mint bármi más.

Ti mit gondoltok a dologról, elférne egy ilyen újítás a játékban?

Nyitókép: Steam

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva