Hearthstone

Mindenki a nerfekről beszél, de vannak még itt megoldandó problémák


Avagy a Blizzardnak van feladata bőven - nem csak a metával és a balansszal.

Rengeteg kritika érte a Blizzardot a legutóbbi Hearthstone kiegészítő, a Knights of the Frozen Throne megjelenése óta, elsősorban a Druid class túltápolása miatt, ami meglehetősen rossz irányba vitte el a metát. Ezt hamarosan megpróbálják orvosolni, nemrégiben ugyanis bejelentették, hogy öt kártyát is nerfelni fognak. Ezzel azonban még közel sem rendeződik minden, hiszen vannak még problémák a Hearthstone háza táján, amik megoldásra várnak. Íme néhány, amivel mindenképpen foglalkozni kellene:

A Friend List bug

Emlékeztek még arra, amikor a játék rendszeresen összeomlott, amikor ki akartál lépni, és ezt hónapokig tartott megszerelni? Na, most kicsit hasonló a helyzet a barátlistával. Az új kiegészítő megjelenésekor valami nagyon félrement, azóta ugyanis állandóak a problémák a friend listtel. Van, amikor egyszerűen csak nem látszódnak a nevek, de olyan is előfordul, hogy egymásra csúszik az összes, és ezért nem tudsz semmit sem kezdeni. Apró, de mégis bosszantó hiba, hiszen nem látod rendesen a barátaidat, nem tudsz baráti meccset kezdeményezni vagy spectate-elni. És bár vannak sufnimegoldások – a full screen ki-bekapcsolása általában meg tudja oldani a problémát -, így egy hónap elteltével azért mégis csak illene megszerelnie a Blizzardnak a Friend Listet.

Kép: Hearthstone Forums

A Naga Sea Witch

A Standarddel ellentétben a Wild módot meglehetősen nehéz “elrontani”, hiszen annyi különböző lap, pakli és megoldás áll a játékosok rendelkezésére ebben a formátumban, hogy simán meg lehet találni egy-egy OP-nak tűnő deck vagy kombó ellenszerét. Most mégis úgy néz ki, hogy a Blizzardnak sikerült alaposan belerondítania a játékmódba, a legutóbbi patch-csel ugyanis megváltozott a Naga Sea Witch működése. A kártya szövege persze ugyanaz, azt hiába nézitek, a mögötte megbúvó mechanika azonban más, az önmagukat olcsóbbító lapoknál ugyanis előbb az alapköltséget módosítja 5-re. Ez azt jelenti, hogy a különféle Giantekkel kombózva (amik így nagyon korán 0-ért tudnak jönni) brutális boardokat lehet összehozni az ötödik-hatodik körben – nem véletlen, hogy jelenleg ezek a deckek uralják a Wild módot. Nem biztos, hogy jó ötlet volt…

Kép: Hearthpwn

A szinergia pickek az Arénában

Szintén egy hónapja, a legutóbbi patch-csel került be egy újdonság az Aréna módba. Ennek következtében a draftolás során az első két picknél elég nagy eséllyel kapunk szinergia lapokat, melyek leginkább akkor tudnak hatékonyan működni, ha köréjük építjük a paklinkat. Papíron nem is hangzik rosszul, az Arénát is változatosabbá teszi, ha a good stuff paklik mellett koncepciós deckek is vannak a mezőnyben. A gyakorlatban azonban már nem működik ennyire jól a dolog – már csak azért sem, mert attól, hogy kiveszünk egy Murloc Warleadert az elején, még semmi sem garantálja, hogy utána össze tudunk draftolni egy ütőképes Murloc decket, vagy hogy egy Book Wyrm mellé érkezik pár sárkány, hiszen túlságosan nagy ehhez a lapkészlet. A játékosok többsége elég hangosan tiltakozik ezen újítás ellen – nagyon úgy néz ki, hogy a Blizzard alaposan mellényúlt ezzel.

Kép: Reddit

Azzal persze nehéz vitatkozni, hogy jelenleg a nerfek élveznek elsőbbséget, ezt bizonyára a Blizzardnál is érzik. Ám nagyon reméljük, hogy a fenti problémák is mihamarabb megoldódnak – akár már a következő patch-ben!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva