PUBG

Állítható zoom, javított 4x scope érkezik? Újabb interjú a játék egyik fejlesztőjével


A GMG most Marek Krawoski-t, a fegyverekért felelős fejlesztőt interjúvolta meg.

Hogyan döntitek el, hogy milyen új fegyver kerüljön be a játékba?

Marek Krasowski: Először is én és Pawel megnézzük az eddigi fegyverarzenált, és eldöntjük melyik csoport/fegyverosztály (Pistol, SMG, DMR stb. ) legyen bővítve. Miután ez kiválasztásra került, komoly kutatásokat végzünk és létrehozunk egy listát azokról a fegyverekről amelyek megfelelnek a feltételeknek – olyan dolgokra koncentrálva mint a kaliber, változatosság, népszerűség stb. Ezután átbeszéljük a lehetséges jelölteket és kiválasztjuk a legjobbat.

Mivel a játék erősen támaszkodik a szerencsére és hogy milyen fegyvert találsz, mennyire játszik szerepet az egyensúly fenntartása a fejlesztésnél?

Marek Krasowski: Az egyensúly fenntartása nagy szerepet játszik amikor megtervezzük a fegyver karakterisztikáját, mert nem engedhetünk meg olyan szituációt magunknak, ahol mindig “A” játékos nyer “B” játékos ellen, mert erősebb fegyver van nála ugyanabból a fegyvertípusból. Ezért arra törekedünk, hogy minden fegyver kicsit más érzetet adjon és egyedi erősségei legyenek. Erre jó példa: Az M16 nagyobb sebességgel lövi ki a golyókat és kisebbet üt mint az M416. Ellenben az M416-ot állíthatjuk automata módra, nagy tűzgyorsasággal rendelkezik és sokkal több kiegészítőt is rakhatunk rá. Ezek alapján az M16 nagyobb távolságokra jobb választás, viszont ettől még az M416 sem lesz alacsonyabb rendű. Az egyéni preferenciát és a szituációt mérlegelve kell kiválasztanunk a megfelelő fegyvert, ahelyett, hogy csak úgy ránézünk a fegyverek tulajdonságaira.

Ha úgy érezzünk egy fegyver túl erős, állítunk a drop rate-jén vagy bekerül azoknak a fegyvereknek a csoportjába amik csak air-dropból elérhetőek.

Ilyen fegyver például az AWM is, ami hatalmas előnyhöz juttatna pár szerencsés játékost, ha nem air-drop only lenne.

Van valami tervetek arra, hogy bekerüljön a játékba távcső vagy éppenséggel távmérő?

Marek Krasowski: Az ALPHA verzió alatt voltak erre vonatkozó tervek, de más funkciók nagyobb prioritást élveztek. Meglátjuk!

Volt olyan fegyverötleted, amit később elvetettetek mert túl erőteljes lett volna?

Marek Krasowski: Igen, nem is egyszer, de az egyensúlyt tartjuk elsődleges szempontnak. Ha azt szeretnénk, hogy a játékunk kompetitív és szórakoztató legyen, nem rakhatunk bele túl erős fegyvereket.

Mennyire pontosak a jelölések az egyes scope-okon ahhoz, hogy felmérjük a távolságot és a golyók esését?

Marek Krasowski: A Crossbow,VSS és 15x scope jelölései teljesen pontosak. Igazából nem sok ember tudja, hogy tökéletesen használhatjuk távolságmérésre a 15X-ös scope-ot (200m-től 500m-ig). A jövőben tervezzük, hogy átdolgozzuk és kijavítjuk az összes scope-ot egy nagy ballisztikával összefüggő fejlesztés során. Olyan funkciókkal is találkozhat majd a nagyközönség mint: állítható zoom, scope alapú zerozás (az eddigi fegyver alapú helyett), kaliberenkénti jelzések (leginkább 4X-nél probléma ez most – a szerk.), pontos távolságszámítás a MIL DOT-ok segítségével.

Ha érdekel, mi az a MIL DOT és hogy működik a valóságban: Katt!

Mi a kedvenc fegyvered a játékban?

Marek Krasowski: Az M24.

Hogy szereted a csirkevacsit?

Marek Krasowski: Sósan 😉

 

(Előfordulhat, hogy valahol nem teljesen tükörfordítás van, arra törekedtem hogy minél érthetőbb legyen az interjú.)

Forrás: GMG

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva