Counter Strike

Interjú a HyperX jövőjéről


Kíváncsi vagy mi lesz a következő nagy dobás Cloud után? Mi várható még a HyperX-től?

A HyperX márkát mindannyian ismerjük, ezúttal Ben Malkával, a HyperX Community menedzserével sikerült egy interjút készítenünk a Gamescom alatt, arról hogy milyen irányba is megy tovább a brand, illetve mire számíthatunk a közeljövőben.

Sn0w: Minden gamer ismeri a HyperX márkát, hiszen rengeteg CS:GO csapatot és eseményt támogattok, ez a jövőben is hasonlóképp fog alakulni?

Ben Malka: A rövid válasz igen. A HyperX számára nagyon fontos a a CS:GO közösség és nem kizárólag a csapatokra és a rendezvényekre gondolok itt, mint például az ELeague és a G2, hanem a saját termékeinkre, mint például a Pulsefire FPS egér és az Alloy FPS billentyűzet.A közösségnek nagy szerepe van a HyperX sikereiben, így továbbra is folytatjuk a támogatásokat a jövőben is, ám a növekedő táború játékok támogatásában is részt veszünk, úgy mint a PUBG, az Overwatch.

HyperX Cloud II | Forrás: Techspot

S: A HyperX Cloud sikere abban rejlett leginkább, hogy megfelelően tudtátok kombinálni a Hi-fi és a gamer vonalat, ezáltal a kategóriájának az egyik legjobbja lett. Tartogattok még hasonló meglepetéseket, mint a Cloud volt annak idején?

B.M.: Mindig igyekezünk újítani, vagy fejleszteni a termékeinket, hogy a gamer közösség igényeit kielégítsük. Például nemrég mutattuk be a Cloud Alpha-t, amely két éves folyamat volt az első koncepciótól egészen a gyártásig.  Ez alatt a két év alatt átnéztük az értékeléseket a vásárlóktól és az újságíróktól egyaránt, fókuszcsoportokat tartottunk az esport csapatainkkal és a szélesebb és a szélesebb közösséggel együtt. Figyeltünk, hallgattunk a visszajelzésekre és így született meg a Cloud Alpha, ami dupla kamrákkal rendelkezik, ezáltal el tudja különíteni a mély, a közép és a magas hangokat. Na és mi lett az eredmény? Tisztább hangzást értünk el, továbbá a memóriahabos párnát is sikerült továbbfejleszteni a kényelem érdekében, illetve számos olyan funkciót kapott a termék, ami csak a magasabb árkategóriájú ellenfeleiben voltak idáig.

HyperX Alloy FPS Pro

S: A billentyűzet szegmensben terveztek esetleg numpad nélküli verziót kiadni?

B.M.: Nos, egy lépéssel előtted járunk, ugyanis a gamescomon bemutattuk a HyperX Alloy FPS Pro-t, ami a profi esportolóknak és az FPS rajongóinak készült. Meghallgattuk a közösséget és elkészítettük a terméket, eltávolítottuk a numpadot és még kényelmesebbé tettük a billentyűzetet.

S.: A Pulsefire FPS gamer egeretek rendkívül üde felfrissülés volt a kategóriájában. Várható, hogy továbbfejlesztitek az egeret, gondolok itt a csúszós oldal lecserélésén vagy esetleg várható frissítés a PMW 3310-es szenzorról a PMW 3360-ra?

B.M.: Figyelembe véve, hogy ez volt az első egerünk, a Pulsefire FPS rendkívüli értékeléseket kapott és még a RedDot díjat is elnyerte a formatervezés, ami egy nagyszerű eredmény és rendkívül büszkék vagyunk rá. A HyperX pedig folyamatosan gyűjti a visszajelzéseket és próbálunk olyan termékeket kiadni a jövőben is, amire a közösségnek szüksége van.

KennyS | Forrás: HLTV

S.: Mi lesz a következő nagy dobás? Számíthatunk valami újdonságra, mint például gamer székek, kábeltartók vagy esetleg valami nagyobb dobásra a jövőben?

B.M.: Mi mindig tele vagyunk meglepetésekkel, de ebben a pillanatban egy új és továbbfejlesztett gamer felszerelésen dolgozunk.Már elkezdtük a gamer kiegészítők értékesítését (mint például a fejhallgató hordtáska) az EMEA térségeibe és ezek a kiegészítők a jövőben bővülhetnek. Habár minden a vásárlók igényeitől függ, ha szüksége van valamire a gamer közösségnek és elegen hallatják a hangjukat hozzá, a HyperX mindenképp elkészíti a terméket.

 

Köszönet a Morpho-nak, nélkülük ez az interjú nem jöhetett volna létre!

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva