Counter Strike

A PUBG óriási sikere óta sokkal jobban figyelnek a devek a CS:GO-ra


Már lassan minden apró haszontalan dolgot megvalósítanak, amire igény van.

A PUBG sikere nyitotta meg az utat a CS:GO közössége és a fejlesztők között. Persze nem azt mondom, hogy korábban nem érdekelte a deveket a játékosoktól kapott visszajelzés, de korántsem ennyire igyekeztek mint az elmúlt időszakban. Az új Dust 2 kezdetben olyan volt, amilyen. Rengeteg bugot tartalmazott, de ezért is került a bétába és a Valve külön leírta az update logban, hogy megköszönik a visszajelzéseket és láss csodát tele volt a reddit a visszajelzésekkel.

Összehasonlító videó: 100 fps-t bukunk az új Dust 2-n egy erős gép esetén – gamer.hu

Nem túl jó hír, főleg a gyengébb géppel rendelkezőknek, az új pályával ugyanis veszítünk az fps-ből. Az első benyomás pozitív, de az fps-ből sajnos ezúttal is bukunk az új pálya miatt, bár közel sem annyit, mint a Nuke esetén. Spawn Terror összehasonlította az fps-t, mégpedig úgy, hogy végigment két alkalommal a Dust 2-n és monitorozta az fps-t.

A következő update-ben pedig szinte mindent javítottak, amit nem azt a következőkben. Probléma volt az fps-sel is sokaknál az új Dust 2-n, emiatt egy patch-ben direkt optimalizálták a pályát a gyengébb gépekre. Legutoljára mikor kaptunk hasonlót? Gondoljunk csak a Nuke-ra, az a pálya még azóta is a legnagyobb fps temető.

Ami feltűnt még, hogy lett egy “dedikált” redditező ember a deveknél, aki felteszi az update logot még akkor is, ha az a hivatalos CS:GO blogra nem kerül ki. Valószínűleg ő az, aki figyel a visszajelzésekre is, hiszen legutóbb szintén a Dust 2-ről hiányolták a játékosok a gumiabroncsot, amivel warmupba el lehetett szórakozni, ehelyett pedig egy focilabdát kaptunk, ami szintén azt mutatja, hogy figyelnek az apróságokra is.

A Valve meghallgatta a Reddit kérését: bekerült egy focilabda az új Dust2-re – gamer.hu

A kommentelők maguk sem hitték, hogy célt érnek majd, de kivételesen sikerült. Bár minden kérést ilyen gyorsan teljesítene a Valve! Az egész ötlet ebből a Reddit posztból indult. Egy ártatlan kérés, egy ötlet, néhány támogató komment: Az egyik komment viszont épp egy Valve dolgozó hozzászólása volt, aki elismerte, van logika a dologban!

Na de az apróságokon túl úgy tűnik, hogy a pro-k panaszaira is hamarabb ugranak, mint korábban. Na nem mintha a BIG bugot nem javították volna egész gyorsan, azért korábban is figyeltek a profikra, de amikor dupreeh-re személyesen írnak rá, hogy tudna-e pontosabb információkat adni a bugról, amit az újonnan behozott hangokkal kapcsolatban fedezett fel, azért az már nem semmi.

Ezen túl bejelentették, hogy jövőre ismét 3 major lesz, aminek szintén örülhetünk, pedig úgy tűnt, hogy a Dotára jobban figyel a Valve, de úgy tűnik, hogy tévedtünk. Persze Gabe Newell még nem ugrott be, de ezek után már azt is elbírjuk képzelni, hogy Gaben is ott lesz a 2018-as Majorök egyikén.

Mindez pedig hogy kapcsolódik a PUBG-hez?

A PUBG megjelenése óta sokkal kevesebben játszanak a Counter-Strike-kal, ez látszik a Steam statisztikákból is. A skin biznisz sem a régi már, kevesebben vásárolnak és fektetnek CS:GO-ba, szűkül a piac. Ezt a Valve is egyértelműen látja és úgy tűnik, hogy most szinte mindent megtesznek a vásárlók kegyeiért. Persze egy jobb anti-cheatnek még mindenki örülne, de véleményem szerint most elég jó irányba halad a Valve. Végre leálltak a ládadömpinggel és a játék metájának a megváltoztatására helyezték a hangsúlyt. Ezért jönnek folyton a pisztoly update-ek, próbálják a fegyvereket skill alapúvá tenni és csökkenteni a randomitásukat. Azért jelenleg nincs nagy félnivalója a CS:GO-nak, hiszen még mindig nincs egy hasonló esport kompatibilis játék, hiába próbálkozik az ESL a PUBG bajnoksággal, ettől függetlenül hatalmas köszönet a Bluehole Studiónak a PUBG-ért, nélkülük mindez nem jöhetett volna létre.

 

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva