PUBG

Killcam? 2 új fegyver? Kiszivároghatott a Test Server második frissítésének changelogja!


Úgy látszik valaki túl lelkes volt a japán PUBG terjesztő DMM cégnél, hisz előbb rakták ki a változáslistát mint maga a PUBG Corp.

A japán-angol-magyar fordítás miatt lehetnek benne még hibák, de amint elérhető lesz a hivatalos bejelentés is, ezek javításra kerülnek. Illetve szeretném megköszönni Tethrysnek a fordításban nyújtott segítségét. A kiszivárgott changelog forrása: Katt!

Update 2017.11.22 3:44 ( Igen, megvártam 😀 ) – Sajnos nem jött meg az update, viszont nagy eséllyel 1-2 napon belül beeshet.

Illetve természetesen változtatások (időpont, esetleges be nem került funkciók) könnyen előfordulhatnak majd.

Test Server második frissítésének patchnoteja:

A menetrend (magyar idő szerint):

Első szakasz -> November 22 03:00 – November 24 8:00 (ez már nem feltétlenül állja meg a helyét)

Második szakasz -> November 28 03:00 – November 30 9:00

Optimalizációk:

Az alábbi területeken történt optimalizáció:

  • Karakter kirajzolás
    Karakter animációk
  • Nagytávolságú fegyverek kirajzolása
  • Effektek
  • Felhasználói felület
  • Tenger
  • A környezet betöltése
  • Memóriahasználat (pl. a karakterek kirajzolásánál és a textúráknál)

Animáció:

  • Ha mászás animáció közben megnyomjuk a shift billentyűt, akkor mostantól helyezkedhetünk ahelyett hogy kapásból felmásznánk az adott tárgy tetejére.
  • Javításra került az a hiba, amikor scope-olva mozgás közben a kabátunk belógott a képernyőre.

Játékmenet:

  • A láb és kéz sebzésértéke csökkent, azonban a combok és felkar sebzésértéke nőtt. Sebzésértékek:
  • Meele fegyver/ütés:
    Fej: 150%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 120%
  • Pisztolyok:
    Fej: 200%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 100%
  • Shotgun:
    Fej: 150%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 75%
  • SMG:
    Fej: 180%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 120%
  • AR:Fej: 230%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 90%
  • DMR (SKS, Mini 14, Mk 14):Fej: 230%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 95%
  • SR (AWM, Kar 98 k, M 24, VSS):Fej: 250%
    Test: 100%
    Lábak, karok: 95%
  • Bandázs használata után mostantól csak 4.5 másodpercet kell várnunk az eddigi 8.5 másodperc helyett a gyógyulás teljes végigfutására. Azonban a használati stb. ideje nem változott.
  • A játékosok mostantól olyan helyekre is leugorhatnak ahová eddig ezt nem tehették meg
  • Új területek / települések
  • Mostantól könnyebb lesz a távolságot megbecsülni 15x scopenál az új skálázása miatt.
  • Módosított jelölések 4x scopenál ha 7.62-es fegyverrel használjuk
  • Módosított jelölések 4x scopenál ha SMG-re vagy sniperre rakjuk.
  • Mostantól scope használatánál a scopeon kívüli rész homályos lesz
  • Mostantól a lövedékek áthaladnak a vízfelszínen is, azonban ez függeni fog az adott lövedék lendületétől is.
  • A kameranézet alacsonyabbra került TPP nézetben, ha épp fekszik a karakterünk.
  • Az SKS és Mini14 torkolati sebessége csökkent.
  • Mostantól ugyanolyan gyorsan futunk DMR-ekkel mint AR-ekkel (SKS,Mk14,Mini-14).
  • Mk14 recoilja csökkent
  • Mostantól M16-ra nem rakhatunk 4 x-nél nagyobb scope-ot.

Fegyverek

Két új fegyvert köszönhetünk a játékban:

  • DP-28: 7.62-es lövedékkel operál, maximum 4x mehet rá. A torkolati sebessége lassú, de nagy távolságra is használható és nagy sebzéssel rendelkezik.
  • AUG A3: 5.56-os lövedéket használ, csak dropban lesz majd elérhető. Valószínűleg magas torkolatsebességgel és alacsony visszarúgással fog rendelkezni.ű
  • Kar98k: Kikerült az CarePackageből, csak spawnolt lootként lesz megtalálható

Felhasználói felület:

– Bekerült a beállítások menüpontba az “Előtte / Utána” kép
– Megváltozott az angol szöveg betűtípusa
– Továbbfejlesztett HUD,beállítások,inventory,menü,és rendszer üzenetek
– Továbbfejlesztett Solo / Duo,squad felület
– Csapattársaink életerő csíkja a bal felsőből a bal alsó sarokba került.
– Minden csapattag nevének színe a listában,illetve a nagy és mini mapon megegyezik a markerének színével
– Új indikátort kaptak a következő állapotok a csapattárs listában: csatlakozik,zuhan,halott,knockolt,csatlakozási probléma
– Továbbfejlesztett interakció menü
– Ha nincs elég hely a táskánkban,a játék vörös “You can not acquire the item” felirattal jelzi,ha fel akarunk venni egy itemet
– Továbbfejleszett kis,és nagy térkép
– Csapattárs információk annál messzebb láthatóak,mert kisebb a minimap szaturációja
– Továbbfejlesztett,jobban átlátható nagy térkép információk és színek
– Amikor a csapattársak egy járműben ülnek,őket monstantól csak egy ikon mutatja őket a nagy és a minimapon.
– A kill feed átkerült a bal alsóból,a jobb felső sarokba.
– Többé nem változik át pirosra az életerőcsík,amikor a HP 75% alatt van.
– Bekerült a Killcam opció a settings Gameplay fülébe. A gyilkosunk szemszögét a “Results” képernyőn láthatjuk miután meghaltunk.
– Squad és duo meccsekben csak az után láthatjuk a gyilkosunk szemszögét,miután a teljes csapatunk meghalt

Hang:

– Megváltozott a menü háttérzenéje.
– Minden jármű,kivéve a csónak,hangja realisztikusabb lett
– Bekerült egy hang,amit a safezone peremén hallhatunk (kék körnek lesz hangja?)
– A Red Zone bombázás hangja 3 fázisú lett: 1. Bomba távoli hangja. 2. Bomba repülésének hangja. 3. Becsapódás hang
– Bekerült egy hang,ami akkor lesz hallható ha vízbe ugrunk (A hangzás a becsapódás sebességétől függ)

Nyelv:

– Bekerült a játékba 4 új nyelv: Olasz,Portugál (Brazil),Mexikói,Kínai (Hagyományos)

Hibajavítások:

– Javításra került a hiba,mikor a három személyes motor hátul utazó utasának látótere elmosódott
– Javításra került a hiba,mikor több bandage használatakor az animáció nem játszódott le
– Javításra került a hiba,mikor ejtőernyőzés közben néhány házon egy rózsaszín kör jelent meg
– Javításra került a hiba,mikor a játékosok mászás közben képesek voltak automata módban tüzelni
– Csökkent az elmosódás effekt mértéke a látótérben akkor,amikor bezoomolunk egy közeli scopeba

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva