Gaming

Az EA elmondta, miért dobták a készülő Star Wars-játékot

Drag - Csető Zsolt - 6 éve Címkék: ea, Star Wars,

A kiadó szerint a játékosok ma már nem ezt a fajta stílust szeretik.

Kifejezetten nagyszabású tervei vannak az Electronic Arts-nak a kezükben lévő Star Wars jogokkal, így derült égből jött villámcsapásként hatott a hír október közepén, amikor is kiderült: bezárták a kiadó legnagyobb Star Wars-projektjén dolgozó Visceral Games stúdiót, akik korábban a Dead Space-sorozattal váltak ismertté.

Ez nyilván magára a készülő játékra is hatással volt, amit teljes egészében ugyan nem lőttek le, ám átkerült egy másik csapathoz, ráadásul lényegében az addigi koncepciót is kukázták. Különösebb konkrétumok akkor még nem derültek ki, csupán annyi, hogy sokkal inkább “hosszú távú” játékot szeretnének.

“Egyértelművé vált számunkra, hogy ha olyan élményt szeretnénk adni a játékosoknak, amihez vissza szeretnének térni és hosszú távon szeretnék élvezni, akkor változtatnunk kell a dizájnon” – írta Patrick Söderlund, az EA alelnöke néhány hete egy közleményben.

Így nézett ki a készülő játék.

Az EA pénzügyi igazgatója, Blake Jorgensen most kicsit konkrétabban is kifejtette, mi volt a baj: a Credit Suisse Technology, Media & Telecom konferencián beszélt a témáról.

“Ahogy vizsgáltuk a játékot, egyre inkább egy lineáris kalandnak tűnt, amit az emberek ma már nem szeretnek annyira, mint öt vagy tíz évvel ezelőtt. […] Egy üzleti döntés született.”

Nagyon úgy néz ki tehát, hogy a Visceral Games egy klasszikus, lineáris single-player játékban gondolkodott, az EA azonban úgy döntött, hogy több pénzt szeretne kisajtolni a projektből, ezért irányt változtattak. Nem lennénk meglepődve, ha a Battlefront II-höz hasonlóan itt is Loot Boxokban és mikrotranzakciókban gondolkodnának, de ez egyelőre még a jövő zenéje…

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva