PUBG

Tekintsünk be a kulisszák mögé: így változtak a járműhangok


A járművek hangjai elég nagy változáson fognak keresztül menni a jövőben. A fejlesztők megosztottak velünk egy-két érdekességet az új hangokról.

Az új hangok fejlesztői Kyungwon Park és Marek Krasowski válaszoltak pár kérdésre a változtatásokkal kapcsolatban.

Mi volt a fő cél a hangok változtatásával?

“A fő célunk az volt, hogy javítsunk játék hangjainak minőségén, illetve a járművek hangjainak optimalizálásán. A járművek hangjainak minősége sokkal gyengébb volt a többi hang a játékban, ezért rájuk fért a változtatás.”

“Az élethűbb hangok létrehozásának érdekében változtatnunk kellett a stúdió járműinken, hogy jobban hasonlítsanak az átlagos megfelelőik hangjára”

Milyen munkával sikerült eljutnotok az új hangok létrehozásáig?

“Küldtünk egy listát Németországba a játékban használt járművekről, ahol felvették az autók motor és fék hangjait, amiket később felhasználtunk az új hangok készítésekor.”

Tekintve, hogy vaulting rendszer több mint 40 animációból áll. A hangok hányféle hangforrásból származnak?

“A hangok készítésekor használtuk a sebességváltó és a kuplung hangjait is. A kerekek hangjait pedig több sebességnél is rögzítettük, illetve különböző szituációk (fékezés, kipörgés, csúszás) esetén is.”

Mi az ami még hátra van az új hangok fejlesztésének terén?

“Még rengeteg új hangot kell létrehoznunk a különböző terepekhez amik előfordulnak a PUBG-ben, illetve szeretnénk ha a jövőben lenne lehetőség arra, hogy különbözőek legyenek a hangok TPP és FPP-ben.”

Aki pedig még többet szeretne megtudni az itt megnézheti a teljes interjút angolul

Végül itt egy videó is a csapatról munka közben

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva