League of Legends

Zoe nerf és Darius buff is érkezett az élő szerverekre!


Megkaptuk a 7.24-es karácsonyi frissítést, benne új Urf és egy rakás változtatás.

Az év utolsó előtti frissítését a hajnali órákban meg is kaptuk, s bőven lesz hatása a játék képére. Pár, az előszezonban kifejezetten domináns karakter kapott nerf-taslit, míg volt jó néhány olyan hős, akik eddig döcögtek, ám mostantól valamilyen szinten játszhatóvá váltak. Ugyan van egy-két topos karaktert érintő változtatás már a mai frissítésben is, a 7.24B-re még készüljenek a felső ösvény játékosai, mert számíthatnak még idén egy kis törődésre!

Lássuk, mit kaptunk a mai frissítésben:

Buffok

Aurelion Sol

Az univerzumokkal játszadozó karakter ettől az erősítéstől egyáltalán nem lesz könnyebb, de cserébe azok, akik már tudnak vele játszani, dominánsabbak lesznek. A végső képességének töltési ideje ugyanis csökkent minden szinten 10 másodperccel.

 

Bard

A támogató eddig sem volt teljesen elveszve, ám voltak nála sokkal jobb poke supportok az előszezonban. Ezt a Riot egy kisebb passzív sebzés tuninggal és egy megdobott életerő regenerációval szeretné ellensúlyozni. Az első az ellenfél ellehetetlenítésében fog segíteni, míg a második lehetővé teszi neki, hogy tovább maradjon az ösvényben egy esetleges összecsapás után.

Camille

A stílusos topos nem kapott masszív sebzés erősítéseket, vagy egyéb arány változtatásokat, egyszerűen csak néhány képessége tovább tart, mint eddig. A passzívja például fél másodperccel tovább bírja, a Q képességének újraaktiválására szánt időt pedig ugyan ennyivel megtoldották. Erősebb nem lett feltétlenül a karakter, ám a lehetőségei bővültek!

Darius

Az egyik legérdekesebb változtatás a 7.24-es frissítésben. Ugyan Darius nem volt feltétlenül a legtöbbet választott hős a felsőbb szinteken, ám azt ne felejtsük el, hogy a kezdőnek számító, vagy csak kevésbé tehetséges játékosok még mindig szenvednek a karakter ellen az ösvényben és így vagy instaban, vagy pedig instapick a noxusi harcos az alsóbb szintek rangsorolt mérkőzésein. Nos, ez a változtatás tovább erősíti a karakter dominanciáját, ezzel a Bronze, Silver és Gold alján játszó játékosok továbbra is tarthatnak a Juggernauttól. A felsőbb szinteken pedig nem biztos, hogy elég lesz egy passzív sebzés buff, bár majd meglátjuk mit hoznak ki belőle a játékosok.

Galio

Galio esete nem egyszerű, mert két képessége is pozitívan változott, míg a passzív sebzése viszont gyengült. A védelmező bukott 20% AP arányt a passzívjából, viszont a maxra töltött W képessége akkorát fog ütni, mint egy tehervonat! Valamint az E képességét sűrűbben fogja tudni használni, egészen pontosan 2 másodperccel.

Ivern

Visszatérhet az elfeledett hős, legalábbis majd meglátjuk mit eredményez a fejlesztők húzása. Ivern már egy jó ideje teljes mértékben eltűnt a játékból, őt és Volibeart szinte egyáltalán nem lehetett már látni a pickek között. A barátságos ent többnyire az új rúnarendszer miatt szívódott fel, egyszerűen nem tudta tartani a lépést vetélytársaival. Most úgy segítene rajta a Riot, hogy szignifikánsan kevesebb életerőt kell felhasználjon a dzsungelszörnyek elpusztításához, így nem éri akkora tempó veszteség, mint eddig.

Karthus

Egy újabb közel elfeledett hős, bár nem túl kreatív az erősítés, megugrott 15%-al az AP arány a végső képességén. Ettől még nem lesz hasznosabb az ösvényen…

Morgana

A lista második Galio-ja. Módosult a karakter működése, ráadásul egészen jó irányba, viszont ez nem jelenti azt, hogy sokkal jobb lesz a jövőben! A buffok közé soroljuk most, aztán meglátjuk hogyan reagál a játék a változtatásokra. Gyorsabban tölt a hős manája mostantól, viszont kevesebbet kap szintenként. Teljes mértékben módosult a passzív képessége, mostantól a képességek sebzésének egy bizonyos százalékát tölti magára vissza életerőként. A W pedig kapcsolatban áll ezentúl a passzívval, mindig, mikor aktiválódik Morgana passzívja, a W töltési ideje csökken.

Riven

Kapott +5% AD arányt a Q képességére, valamint minden egyes szinten nagyobbat üt a képesség találatonként.

Decemberben saját, extra frissítést kapnak a toposok!

Nerfek

Ezreal

A lövész veszített egy kis lendületet az alsó ösvényen, bár nem biztos, hogy ez a 15%-os AD arány csökkentés elegendő lesz ahhoz, hogy ellehetetlenítse a Kleptomancy Ezreal-eket a játéktól.

Jarvan IV

Aminek mi nagyon örülünk, az Jarvan helyreállítása. Hihetetlenül erős volt a Lethality tárgyakkal Demacia hercege, szükség volt már egy kis érvágásra nála. Nem lett irreálisan nagy, de legalább gyengült.

Malzahar

Nagyot bukott a mides a 7.24 érkezésével, a végső képességének ereje rendesen megcsappant. Az R második szintjétől már az alapsebzés is szignifikánsan gyengébb, ám összességében az AP arányt is lejjebb vették a fejlesztők. RIP Malzahar.

Leona

Csupán a sebzéséből vesztett a támogató, a W nem csap akkorát mint eddig. Tankosnak még mindig mocskosul tankos…

Maokai

A mai frissítéssel vesztett egy keveset az ösvény dominanciájából és a dzsungel tisztogatásából, bár ettől még nem lesz játszhatatlan, csak sokkal inkább egy szituációs választás.

Ornn

Úgy tűnik látta a Riot is a Longzhu Gaming – KT Rolster KeSPA kupadöntőt, ugyanis a freljordi kovács is a nerf listán találta magát, megjelenése óta talán először! A fejlesztők is érezték, a W sebzés kezdett irreálisan erősnek mutatkozni, így vissza is vettek a százalékos sebzésből, valamint megdobták a töltési időket is.

Shen

Egy újabb unalmasabbnak minősíthető nerf, Shen veszített a Q bónusz sebzéséből, így kevésbé lesz domináns az ösvény fázisban.

Sona

Nem győzi nerfelni mostanában a támogatót a Riot, még mindig olyan erősnek bizonyult a karakter, hogy be kellett iktatni egy gyengítést a számára. Drágább lett a Q valamint az aurája is kevesebb sebzésbónuszt ad, most már igazán visszavehetne a hárfás leányzó!

Xin Zhao

Xinnek rendesen megugrott a győzelmi és a választási aránya az utóbbi időkben, sőt, a végére már olyan magasra tornászta magát, hogy a Riot kénytelen volt lépni az ügyében. Csökkentették az alapéleterejét, ami hatással lesz a tisztogatására, valamint a W is veszített a sebzéséből.

Zoe

A várva várt nerf. Vagyis…annyira azért nem nerf, de veszít a lendületéből a karakter. A W képesség áltál felkapkodható Summoner Spelleket mostantól fele annyi ideig lesz lehetőségünk felszedni, csökkent az E hatótávolsága, valamint a zóna amit a földön lefed, sőt, már a Mikael effektje is leszedi mostantól az Alvás hatást. Ezek a módosítások nem fogják eltörölni az irreálisan nagyokat csapó Zoe Q-kat, ám sokkal nehezebbé teszik a Zoe játékosoknak azok eltalálását! Így azért már nem annyira rossz a helyzet…

Zyra

Nos igen, Zyra külön kategóriát kapott, mert egyik nagyobb csoportba sem illett bele a változása. Lényegében egy kisebb játékmenetet érintő változtatáson esett át, aminek az volt a célja, hogy minden pozícióban meg tudja állni a helyét a hős. Mostantól legalább annyira lesz elfogadható választás midre, mint a támogató pozícióba. Mostantól gyorsabban tölt vissza manát a karakter, ám kevesebbet kap szintenként. Csökkentették a W képesség töltési idejét, ráadásul szignifikánsan, ám ez kapott egy kikötést: el kell pusztítanunk az ellenfeleinket hozzá! Viszont a W mostantól nem erősíti meg Zyra növényeinek életerejét.

Természetesen nem csak hősöket érintő változtatások jelentek meg a legújabb frissítéssel, új tartalmak érkeztek, valamint tárgy változtatások is történtek. Ezekről a további változtatásokról ITT olvashattok bővebben.

Reméljük ezek a módosítások elegendőek lesznek, hogy kihúzzuk januárig, a következő év első frissítéséig. Persze, mint már korábban írtuk, várható még egy hősöket érintő módosítás, ez még decemberben bezuhan az élő szerverekre, ám ezeknek a változtatásoknak a legfőbb célpontja a felső ösvény lesz, így a többi pozícióban játszó játékosnak be kell érnie valószínűleg annyival, amennyit ez a 7.24 adott.

Elégedettek vagytok a 2017-es évvel?

Nyitókép: wallpaperup.com

Forrás

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva