PUBGInfo

1.0 után érkezhet majd a gyakorlómód a játékba? – Szemezgetés a G-STAR interjúból



A PUBG Corp. CEO-ja a G-STAR rendezvényen válaszolt néhány kérdésre.

(A kérdéseket/válaszokat kicsit megritkítottuk, átfogalmaztuk, nem szó szerinti a fordítás.)

Időközben beesett egy bónuszkép ami alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy az UAZ-hoz hasonlóan ez a jármű is több változatban lesz megtalálható:

 

A sivatagi mapon találhatunk majd egy R1895 alternatívát is. Mi az amit tudnunk kell róla? A pisztoly .45 ACP töltényekkel fog operálni, suppressort nem szerelhetünk rá, sokak örömére viszont red dotot igen.

A teljes NVIDIA bejelentés itt olvasható: https://www.geforce.com/whats-new/articles/playerunknowns-battlegrounds-pubg-r45-revolver-reveal

1. Mi a PUBG jelenlegi és jövőbeli stratégiája a csalók ellen?

Mielőtt válaszolnánk a kérdésre, szeretnénk elnézést kérni a csalók miatt. Nagyon agresszívan kezeljük ezt a témát. Egy külön csapatunk van erre a feladatra, ami jó eredményeket tud felmutatni a közelmúltból a durvább szabályoknak és a 0-24 monitorozásnak köszönhetően. Mi is tudjuk, hogy ez egy soha véget nem érő harc, azonban ez minket soha nem fog elriasztani és keményen fogunk dolgozni a csalómentes környezet elérésért. 

2.  Mesélnétek nekünk egy kicsit a sivatagos mapról, új fegyverekről és a ruhákról?

December hetedikén élő streamben láthatjátok majd a pályát, előtte már rengeteg screenshot látott napvilágot. Teljesen újnak és másnak fog hatni Erangel után.  Dolgozunk új fegyvereken, ruhákon és járműveken is és lesz egy meglepetés bejelentés ezek kiadása előtt.

3. Milyen optimalizációt és fejlesztéseket várhatunk?

Rengeteg optimalizációval találkozhattok majd szerver és kliensoldalon is. Természetesen a kiadása után sem hanyagoljuk majd el a játékot. Az interjú még a második tesztszakasz kiadása előtt készült, az újdonságokat itt találod:

Már játszható is az 1.0 Test Serveren – mik a változások?

4. Mi a helyzet a lobby-val, a barátok meghívásával illetve a ready állapot kijelzésével kapcsolatban? Én szeretném, hogy a ranglistán több adatot láthassak.

Nem csak a lobby vagy a ranglista fog változni, hanem a játék felülete, használhatósága és olvashatósága is. Az olyan funkciók mint a  ready állapot jelzése vagy a barátok meghívása is  terítéken vannak természetesen. Ezeket folyamatosan adagoljuk majd frissítésenként, a felhasználók véleményét is figyelembe véve.

5. Nagyon örülnék egy ügyfélszolgálati központnak Koreában. Illetve, örülnék ha lenne valamiféle visszajelzés a jelentésekről amiket a játékban küldök

Rengeteg szakértőt kerestünk meg erről a területről és megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy ügyfélszolgálati irodákat nyissunk Koreában és az egész világon.

A játékosok jelentéseit pedig mindig megvizsgáljuk.

6. Milyen normák szerint választjátok ki az új fegyvereket? 

Az interjúban szereplő válasz helyett beilleszteném egy régebbi cikkünket, ahol az egyik fejlesztő részletesen kitér a fegyverek bekerülésének menetére:

Állítható zoom, javított 4x scope érkezik? Újabb interjú a játék egyik fejlesztőjével

7. Hogy működik a Redzone?

 Teljes mértékben véletlenszerű, nincs semmilyen algoritmus vagy szabály mögötte.  

Ez bizony teljesen igaz:

PUBG mítoszok – első rész

8. Várhatunk a jövőben még ládákat, ahogy annak idején a Gamescom Invitational idején? 

Ahogy elmondtuk, olyan dolgokat sosem fogunk a játékba implementálni amik kihatással lehetnek a játékmenetre. A kozmetikai dolgok iránt azonban viszonylag erős kereslet van, így ezekre mindenképp számíthattok majd.

 

9.  A PUBG Corp. jövőbeli tervei közt szerepel egy gyakorló mód?

Annak idején úgy gondoltuk, hogy “A való életben sincs gyakorlás! “. Azonban olyan sok játékos kért tutorialt vagy lőteret, hogy ki fogunk dolgozni a fejlesztésére egy tervet ha kijött az 1.0

 

A gyakorló lőteret nagyon várom személy szerint, remélem hamar találkozhatunk majd vele! Ti mit hiányoltok még a játékból?

Forrás: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/113846-developer-qa-at-g-star/

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva