Hamarosan sokkal hasznosabb lesz a hős PS4-en és Xbox One-on.
Bár a magas szintű kompetitív játék PC-n zajlik az Overwatch esetében, a Blizzard ettől függetlenül nem hanyagolhatja el a konzolos verziókat sem, hiszen PS4-en és Xbox One-on is játékosok milliói kötelezték el magukat a csapatalapú shooter iránt. Ez ugyanakkor extra nehézséget jelent a fejlesztőknek, hiszen az igények és a feltételek nem azonosak az egyes platformokon.
A legfőbb különbség az irányítás terén van, ami alaposan kihat a játékmenetre és a balanszra is. Emiatt nem is egyeznek meg teljesen az egyes verziók a “motorház alatt”: korábbi cikkünkben már összefoglaltuk nektek a legfontosabb különbségeket a PC-s és konzolos verziók között.
Miben más az Overwatch konzolon és PC-n? Íme a két legnagyobb különbség
Nemrégiben kiderült, hogy hamarosan újabb változásra számíthatnak a konzolos játékosok, ami leginkább annak köszönhető, hogy jelenleg Ana használhatósága jóval alacsonyabb PS4-en és Xbox One-on, mint PC-n. Ennek az oka nagyon egyszerű: a konzolos játékokra jellemző célzásrásegítés (amikor is a célkereszt mozgása lelassul a hitbox fölé érve) kizárólag az ellenfelekre működik, így amikor Anával gyógyítani szeretnénk valamelyik társunkat, akkor jóval nehezebb dolgunk van.
Ez hamarosan megváltozik, az egyik fejlesztő, Tim Ford ugyanis a játék hivatalos fórumán elárulta, hogy egy közelgő patch-ben egy új beállítási lehetőséggel fogják bővíteni a játékot Ana esetében.
A “Friendly Aim Assist Strength” opció lehetővé teszi majd, hogy beállítsuk, mekkora célzásrásegítést szeretnénk a csapattársakra vonatkozóan.
Fontos, hogy ez a beállítás teljesen független lesz a már most is létező “Aim Assist Strength”-től, így külön-külön változtathatjuk majd az értékeket, úgy, ahogy az nekünk kényelmes.
Hogy pontosan mikor érkezik a frissítés, az nem derült ki, de legalább már tudjuk, hogy a Blizzard rajta van az ügyön.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!