Nem először kerül elő a téma, hogy a topos Fighter alcsoportnak nincsen igazán megfelelő rúnalehetősége, most tesztelnek egy opciót.
Egy hatalmas változást tesztelnek jelenleg a Grasp of the Undying rúna kapcsán, a módosítás felcserélné az életerő szerzést tiszta sebzéssel.
Az új rúnarendszer bevezetése előtt a Grasp of the Undying egy működőképes Keystone volt mind a tankoknak, mind pedig a harcos karaktereknek. Az átalakítás után sem lett teljesen irreleváns, ám a harcos típusú hősök, mint például Fiora vagy Darius, már nem működtek annyira jól a rúnával, mint előtte. Ami igaz, hogy már korábban sem a Grasp jelentette számukra a legjobb megoldást, ám az átszerveződéssel minden alternatíva megszűnt, így a “jobbik rossz” helyzete maradt csak számukra. Mivel érezhetően döcög ez a karaktertípus, a Riot változtatásokat tesztel a jövőre nézve:
“Éppen tesztelünk egy lehetséges változtatást a Grasp of the Undying rúna kapcsán. Ahelyett, hogy támadás után életerőt adna vissza, most egy olyan verziót próbálgatunk, ahol ideiglenes, folyamatosan halmozható adaptív AD/AP-t ad a Keystone. Elsődlegesen ezzel az a célunk, hogy használható lehetőséget szolgáltassunk a döcögő harcos karaktereknek.”
Riot Meddler továbbá hozzátette, ha ez a változtatás nem hoz megoldást a problémára, akkor valószínűleg visszaállítják a Grasp of the Undying-ot a megszokott formájába és a jövőben készíteni fognak egy teljesen új rúnát, amit az ilyen agresszívabb játékstílussal rendelkező karakterek sokkal jobban fognak tudni hasznosítani.
A Riot arról még pontosan nem beszélt, hogy hogyan fog kinézni az új rúna, ha be kell vezetniük, mert a Grasp változtatás nem hozza meg a kívánt eredményt, ám annyit megtudtunk Meddlertől, hogy már a tervezőasztalon több verzió is várja a jelenlegi tesztfolyamat végeredményét. Egy biztos, a harcosok helyzete valamivel jobb lesz a jövőben mint most, ugyanis decemberben még várható egy 7.24B frissítés, ami főleg a topos karaktereket fogja segíteni.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!