Javulást várhatunk a szervereken, azonban messze még a vége.
Magyar idő szerint hajnali három és hat hóra között zajlik le a frissítés. A fejlesztők elmondták, hogy sajnos valóban sokkal több lagot, rubberbandinget tapasztalhat(t)unk meccseink során az eddigiekhez képest. Ezt a problémát nem volt olyan egyszerű kijavítaniuk/felismerniük, hiszen nem csak egy kimondott dolog volt a bajok forrása.
A changelog bevezetője alapján ebben a frissítésben több javítást is eszközöltek a szerverek stabilitása érdekében és természetesen folytatták a szerverek optimalizációját is. Azonban ez még csak egy hosszú út kezdete, a mai frissítést követően várhatóak majd további frissítések a fenti jelenséggel kapcsolatban és folyamatosan tesztelik a szerverek működését is.
- Mostantól egyenlő esélyekkel kerülhetünk be a 2 pályára, vége Miramar “egyeduralmának”.
- Mostantól halálunk után várnunk kell három percet, mielőtt megnéznénk a meccs visszajátszását
- Ezzel elkerülve azt, hogy azonnal megosszuk ellenfeleink pozícióját az életben maradt társainknak
- Miramar térképére felkerültek az eddig hiányzó épületek / objektumok
- Mostantól kevesebb eséllyel crashel a játék visszajátszás közben
- Ha újraindítjuk a visszajátszást, onnan folytatja ahonnan előzőleg abbahagytuk
- Javításra került az a hiba is, ami miatt a death cam és a visszajátszások eleje lemaradt sok esetben
- Javították a BP-vel kapcsolatos hibákat, mostantól meg kell kapnunk minden esetben a pontokat
- A fejlesztők dolgoznak a meg nem kapott pontok kompenzálásán is, hamarosan bővebb információval is szolgálnak majd erről
- Javításra került az a hiba is, ami azt okozta, hogy látszólag ok nélkül meghaltunk esésben
- Javították azt a hibát is, amikor bizonyos kerítéseket csak az egyik oldalról lehetett átlőni
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!