Nincs idő ránézni a térképre? Sebaj!
Az előző két cikkünkben már kitárgyaltuk a 4X és a 8X scopeok jelöléseit. A 4X scope nem zerozható, nagyobb testvére azonban igen. Zerozás használata esetén a célkereszt közepe a zeroing értékének megfelelő távolságon lesz pontos. (Alapértelmezetten a Page UP / Page DOWN billentyűkkel tudjuk állítani ezt az értéket.)
Első körben végigmegyünk száz méteres lépésekben a távolságokon. A végén pedig megnézünk egy egyszerűbb szabályt, hogy sokkal könnyebben megjegyezzük ezeket.
Távolságok
100m:
Ezt egyszerű megjegyezni, a középpont körüli 4 legközelebbi pont körbefogja áldozatunk fejét.
200m:
Itt már kicsit nehezebb a feladat, a középpont és az utolsó jelölési pontot használhatjuk segítségként. Ha aközött a 2 pont között van az ellenfelünk, akkor nagyjából 200 méterre lehet.
300m:
Ekkora távolságnál az az aranyszabály, hogy a belső négy pont ellenfelünk felsőtestét foglalja magába.
400m:
Itt ismét egy egyszerű viszonyítást kell alkalmazni, ha pont a teljes kört tölti ki áldozatunk egész teste, akkor 400 méter távolságra található.
500m:
Itt is nyugodtan használhatjuk a pontokat, a fenti minta alapján.
600m:
Áldozatunk feje éppen akkora mint a 8x scope közepét jelző pont? Akkor 600 méternél járunk!
700m:
700 méternél egyszerű a dolog újra, ha a belső kör felének megfelelő az enemy magassága, akkor ideje 700 méterre zerozni.
Egy egyszerűbb szabály
Természetesen annyira nem könnyű megjegyezni a fenti 7 képet, ehhez segítségünkre lehet a következő négyesszabály és a fenti kép:
- 100 méter – FEJ
- 300 méter – FELSŐTEST
- 400 méter – TEST
- 700 méter – FÉL TEST
Forrás és képek: LINK.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!