PUBG

Hogyan becsüljük meg ellenfeleink távolságát 8x távcsővel?



Nincs idő ránézni a térképre? Sebaj!

Az előző két cikkünkben már kitárgyaltuk a 4X és a 8X scopeok jelöléseit. A 4X scope nem zerozható, nagyobb testvére azonban igen. Zerozás használata esetén a célkereszt közepe a zeroing értékének megfelelő távolságon lesz pontos. (Alapértelmezetten a Page UP / Page DOWN billentyűkkel tudjuk állítani ezt az értéket.)

Első körben végigmegyünk száz méteres lépésekben a távolságokon. A végén pedig megnézünk egy egyszerűbb szabályt, hogy sokkal könnyebben megjegyezzük ezeket.

Távolságok

100m:

Ezt egyszerű megjegyezni, a középpont körüli 4 legközelebbi pont körbefogja áldozatunk fejét.

200m:

Itt már kicsit nehezebb a feladat, a középpont és az utolsó jelölési pontot használhatjuk segítségként. Ha aközött a 2 pont között van az ellenfelünk, akkor nagyjából 200 méterre lehet.

300m:

Ekkora távolságnál az az aranyszabály, hogy a belső négy pont ellenfelünk felsőtestét foglalja magába.

400m:

Itt ismét egy egyszerű viszonyítást kell alkalmazni, ha pont a teljes kört tölti ki áldozatunk egész teste, akkor 400 méter távolságra található.

500m:

Itt is nyugodtan használhatjuk a pontokat, a fenti minta alapján.

600m:

Áldozatunk feje éppen akkora mint a 8x scope közepét jelző pont? Akkor 600 méternél járunk!

700m:

700 méternél egyszerű a dolog újra, ha a belső kör felének megfelelő az enemy magassága, akkor ideje 700 méterre zerozni.

Egy egyszerűbb szabály

Természetesen annyira nem könnyű megjegyezni a fenti 7 képet, ehhez segítségünkre lehet a következő négyesszabály és a fenti kép:

  1. 100 méter – FEJ
  2. 300 méter – FELSŐTEST
  3. 400 méter – TEST
  4. 700 méter – FÉL TEST

 

Forrás és képek: LINK.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva