Végre teljesen számszerűsítve is átláthatjuk a változásokat
Ahogy két napja megírtuk, a teszt szerveren eléggé markáns változásokat eszközöltek a zóna működésében:
Akkor azonban nem álltak pontos adatok a rendelkezésünkre. Egészen eddig! Egy lelkes tesztelőnek hála most már teljesen átláthatjuk a változásokat.
1. Hogy működik a kék zóna jelenleg?
Bár az előző posztban pár információt leírtunk a jelenlegi zóna működéséről, most jöjjön egy kis összefoglaló táblázat:
Kör | | Átmérő | | Idő amíg “áll” a kör | | Szűkülési idő | | A leggyorsabb szűkülési sebesség* |
1 | 4550 m | 5:00 | 5:00 | – |
2 | 2970 m | 3:20 | 2:20 | 11.29 m/s |
3 | 1480 m | 2:30 | 1:30 | 16.56 m/s |
4 | 740 m | 2:00 | 1:00 | 12.33 m/s |
5 | 360 m | 2:00 | 0:40 | 9.50 m/s |
6 | 175 m | 1:30 | 0:30 | 6.17 m/s |
7 | 90 m | 1:30 | 0:30 | 2.83 m/s |
8 | 40 m | 1:00 | 1:00 | 0.83 m/s |
*A leggyorsabb szűkülési sebesség: ez a legrosszabb előfordulható szűkülés esetén mért érték: ha a kör szélén vagyunk ÉS a következő szűkülés a kör másik felén az előző kör szélére tapadva szűkül.
Karakterünk maximális sebessége 6.3 m/s, így könnyen láthatjuk, hogy bizony jóval előbb el kell majd indulnunk ilyen köröknél. A teljes játék átlagos hossza ~31:20.
2. Mely dolgokon változtattak teszt szerveren?
Kör | Átmérő | Idő amíg “áll” a kör | Változás | Szűkülési idő | Változás | A leggyorsabb szűkülési sebesség* |
1 | 4550 m | 5:00 | 0:00 | 4:00 | -1:00 | – |
2 | 2970 m | 2:00 | -1:20 | 2:00 | -0:20 | 13.27 m/s |
3 | 1480 m | 1:30 | -1:00 | 2:00 | +0:30 | 12.32 m/s |
4 | 740 m | 1:30 | -0:30 | 1:30 | +0:30 | 8.22 m/s |
5 | 370 m | 1:30 | -0:30 | 1:30 | +0:50 | 4.11 m/s |
6 | 185 m | 1:00 | -0:30 | 1:00 | +0:30 | 3.08 m/s |
7 | 92 m | 1:00 | -0:30 | 1:00 | +0:30 | 1.54 m/s |
8 | 46 m | 1:00 | 0:00 | 1:00 | 0:00 | 0.77 m/s |
Az átmérő eltérő értékei mérési hibák is lehetnek, pár méter csak a differencia a régihez képest.
2.1. Mit jelentenek ezek az értékek?
- Idő amíg “áll” a kör: Ez a “Proceed to play area marked on the map in XY PERC” és “Restricting Play Area” üzenet közötti időintervallumot takarja, tehát ameddig nem mozdul a kör egyáltalán.
- Szűkülési idő: Ez is eléggé egyértelmű (“mozog a kék”)
- A leggyorsabb szűkülési sebesség: Ezt pedig az első bekezdésben kitárgyaltuk
Körülbelül 3 perccel rövidebb játékokra számíthatunk, feltehetőleg kicsit izgalmasabb szakaszokkal a játék középső részében.
Most, hogy pontosabb adatok is rendelkezésre állnak: mi a véleményetek az esetleges változásról?
Az adatok forrása: link.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!