Gaming

Az Activision Blizzard úszik a mikrotranzakciókból jött pénzben


Az éves bevételük több mint fele ilyen forrásból származik.

A világ legnagyobb videojáték-kiadójaként nem meglepő, hogy az Activision Blizzard brutális bevételekről számolt be legfrissebb üzleti jelentésében. Van azonban egy sor, ami nem is jellemezhetné jobban az aktuális trendeket.

A cég rekord bevételre tett szert az elmúlt évben: a 2017-es esztendőben 7.16 milliárd dollár vándorolt a kiadó kasszájába. Már az is sokatmondó, hogy ennek a nagy része, 5.43 milliárd dollár digitális forrásból származik.

Az igazán durva adat azonban az, hogy több mint 4 milliárd dollárt szedtek össze mikrotranzakciókból.

Igen, ez az összbevételük több mint 55 százaléka.

Ebben persze nagyban közrejátszik az is, hogy az Activision Blizzard birtokában van az a King, amely a mobilos játékok egyik legsikeresebbjét, a Candy Crush-t készíti. De komoly mikrotranzakciós pénzek jönnek az Overwatch-ból és a Hearthstone-ból is, mint ahogy szépen költenek a játékosok a Destiny-ben és a Call of Duty-ban is a különféle extra tartalmakra, melyek szintén részét képezik a kimutatásnak.

A kiadónak még soha nem volt ekkora éves bevétele mikrotranzakciókból, ezen rekord alapján pedig valószínűsíthető, hogy az Activision Blizzard nem mostanában fog lemondani erről a modellről.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva