GamingUpdate

Véletlenül túlbuffolták az egyik Rainbow Six operátort, de már jön a javítás



Egy baki miatt Blitz kicsit gyorsabb lett a kelleténél.

Bár az “éles” kilövésre egy kicsit még várni kell, a tesztszerverekre már tegnap megérkezett a legújabb Rainbow Six Siege kiegészítő, az Operation Chimera, amely elhozza nekünk többek között az izgalmasnak ígérkező Outbreak játékmódot is.

Támadnak a fertőzöttek! Bemutatták az Outbreak módot

Az új patch egyéb változásokat is hozott. Bekerült például a játékba a két új operátor, Lion és Finka, emellett több korábbi karakter is változott a jobb balansz érdekében: Ela gyengült, Kapkan gránátokat kapott a szögesdrót helyett, Blitznek pedig a sebességén növeltek.

Ez utóbbi változtatásba azonban úgy tűnik, hiba csúszott, a patch óta ugyanis Blitz irreálisan gyorsan száguldozik. Persze alapvetően az volt a cél, hogy növeljék az operátor hatékonyságát, ezért is kapott 2-es Speedet és 2-es Armor mellé, de sikerült átesni a ló túloldalára, ahogy ezt az alábbi videó is jól mutatja.

Hamar kiderült, hogy a brutális buff nem volt szándékos, a Ubisoft egyszerűen bakizott.

“Találtunk egy hibát, ami miatt gyorsabbá vált a tervezettnél. Minden pajzs esetében van egy mozgást befolyásoló módosító, ami csökkenti az operátor sebességét. Amikor aktiváltuk a tesztszervereket, ez Blitz esetében nem volt bekapcsolva. Javítani fogjuk” – írta Justin Kruger a Redditen.

A játékosok tehát megnyugodhatnak: a Ubisoft nem szándékosan tápolta túl a GSG 9 támadóját, egyszerűen csak “elfelejtettek benyomni egy kapcsolót”, ha úgy tetszik. Blitz sebességnövekedése nagyjából feleekkora lesz csupán, és várhatóan még a mai nap folyamán fellövik a javítást a tesztszerverekre.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva