Hosszú várakozás előzte meg ezt a frissítést
Ha a játék nem frissült volna le, csak indítsd újra a konzolod!
Játékmenet
- Mostantól Xbox-on is több helyszínen várjuk a meccsek indulását, így javítva a teljesítményt
- A fegyverek eltávolításra kerültek a kezdőszigetről
- A Game DVR mostantól támogatja a highlightok (ölések, halálok) automata felvételét. Ezt az Options / Settings menüpont alatt teheted meg.
- Csökkentésre kerültek a különböző tereptárgyak (sziklák, fák, stb.) által okozott sebzések
- Módosításra kerültek a víz és redzone hangok
- Mostantól meccskeresés esetén figyelembe veszi az MMR-t
- A nagy távolságok esetén kirajzolt vér effektet visszaállították az eredeti színre
UI/UX
- Javított csapatszínek
- Mostantól használatod a jobb oldali kart, hogy forgasd a karaktered a customization menüben
- A D-Pad segítségével válthatsz a menüpontok között miközben a karakteredet szerkeszted
- Mostantól elérhető az előnézet miközben szerkesztjük karakterünket
Tárgyak
- Átdolgozásra került az energiaital kinézete
Hibajavítások
- Javítottak a víz hangeffektjein
- Javításra kerültek a hirtelen megjelenő, majd eltűnő redzone-ok
- Mostantól nem teleportál karakterünk leesés után
- Javításra került az a hiba, amikor látszólag nyitva volt egy ajtó mégsem tudtunk bemenni rajta
- Mostantól nem tudunk healelni vízben
- Javított animációk (Kar98k, autóba beszállás stb.)
- Remélhetőleg többet nem halunk meg váratlanul esésben, miközben csak sétált a karakterünk
- Javításra kerültek a csak egyik oldalról átlőhető kerítések
- Javításra kerültek a hiányzó lépcsők
- Mostantól nem találkozhatunk levegőben lebegő tárgyakkal
- Mostantól kevesebb eséllyel szorulhatunk be random helyeken
- Mostantól meghívás után helyesen jelennek meg a csapattagok
- Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy megszakadt a felélesztés folyamata
- Javításra került a korlátozott ejtőernyőzési sebesség FPP módban
Optimalizálás
- Optimalizált textúrák és épületek a jobb teljesítmény érdekében
- Mostantól a HDR beállítása esetén nem crashelünk
- Visszacsatlakozás után mostantól nem lesz “lefagyva” a karakterünk
- Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy az inventory megnyitása esetén kifagytunk
- Mostantól nem crashel a játék, ha egy olyan játékost nézünk aki épp scope-ol
Ismert hibák
- A játék hibásan a B gombot írja ki az ejtőernyő levágása esetén, pedig az X-et kellene
- A térkép nézegetése közben aktívak maradnak az X, Y, és B gombok és azok funkciói
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!