Nem tudod, hogy mit jelentenek a beállítások a PUBG-ben? Mutatjuk!
A PUBG beállításai eléggé ködösek, ugyanis a fejlesztők csupán különböző részletességi szinteket adtak meg az egyes opciók mellé, így pontosan nem tudjuk, hogy mit is állítunk velük. AeroEdennek köszönhetően viszont megtudhattuk, hogy mit is jelentenek ezek pontosan, ő ugyanis az .ini fájlokból kihámozta, hogy pontosan mit is állítanak az egyes beállítások a játék motorjában.
Anti-Aliasing (Élsimítás) | Amit jelent: |
---|---|
Very Low | Nincs Anti-Aliasing |
Low | FXAA |
Medium | Gyorsabb TAA |
High | Gyári UE4 TAA |
Ultra | Nincs jelentős különbség a High-hoz képest |
Post-Processing (Utólagos képfeldolgozás) | Amit jelent: |
---|---|
Very Low | Az összes szükséges effekt. Pl. Depth of field |
Low | Az összes előző + Ambient Occlusion |
Medium | Az összes előző + Sharpness Filter |
High | Az összes előző + Chromatic Aberration |
Ultra | Az összes előző, de a lehető legjobb minőségben |
Shadows (Árnyékok) |
---|
A dinamikus árnyékok minden esetben engedélyezve vannak, a beállítások mértéke csupán a minőségét befolyásolja. |
Texture (Textúrák) | Amit jelent: |
---|---|
Very Low | Durván tömörített textúrák + Nincs Anizotropikus szűrés (AF) |
Low | Közepesen tömörített textúrák + AF 2x |
Medium | Kevéssé tömörített textúrák + AF 4x |
High | Tömörítetlen textúrák + AF 4x |
Ultra | Tömörítetlen textúrák + AF 8x |
View Distance (Látótáv) | Amit jelent: |
---|---|
Very Low | Csak a közeli épületeket tölti be |
Ez leginkább a repülőgépből kiugorva érzékelhető | |
Low | Semmi különbség a Very Low-hoz képest |
Medium | Ismét semmi különbség a Very Low-hoz képest |
High | Félúton van a Very Low és az Ultra között |
Ultra | Látótávon belül rendereli a látható épületeket |
Akit érdekelnek a további részletek, az szétnézhet az Unreal Engine 4 dokumentációjában, ahol minden egyes beállítás részletesen ki van fejtve.
Forrás: reddit
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!