PUBG

PUBG grafikai kisokos – Mit jelentenek a beállítások?


Nem tudod, hogy mit jelentenek a beállítások a PUBG-ben? Mutatjuk!

A PUBG beállításai eléggé ködösek, ugyanis a fejlesztők csupán különböző részletességi szinteket adtak meg az egyes opciók mellé, így pontosan nem tudjuk, hogy mit is állítunk velük. AeroEdennek köszönhetően viszont megtudhattuk, hogy mit is jelentenek ezek pontosan, ő ugyanis az .ini fájlokból kihámozta, hogy pontosan mit is állítanak az egyes beállítások a játék motorjában.

Anti-Aliasing (Élsimítás)Amit jelent:
Very LowNincs Anti-Aliasing
LowFXAA
MediumGyorsabb TAA
HighGyári UE4 TAA
UltraNincs jelentős különbség a High-hoz képest

 

Post-Processing (Utólagos képfeldolgozás)Amit jelent:
Very LowAz összes szükséges effekt. Pl. Depth of field
LowAz összes előző + Ambient Occlusion
MediumAz összes előző + Sharpness Filter
HighAz összes előző + Chromatic Aberration
UltraAz összes előző, de a lehető legjobb minőségben

 

Shadows (Árnyékok)
A dinamikus árnyékok minden esetben engedélyezve vannak, a beállítások mértéke csupán a minőségét befolyásolja.

 

Texture (Textúrák)Amit jelent:
Very LowDurván tömörített textúrák + Nincs Anizotropikus szűrés (AF)
LowKözepesen tömörített textúrák + AF 2x
MediumKevéssé tömörített textúrák + AF 4x
HighTömörítetlen textúrák + AF 4x
UltraTömörítetlen textúrák + AF 8x

 

View Distance (Látótáv)Amit jelent:
Very LowCsak a közeli épületeket tölti be
Ez leginkább a repülőgépből kiugorva érzékelhető
LowSemmi különbség a Very Low-hoz képest
MediumIsmét semmi különbség a Very Low-hoz képest
HighFélúton van a Very Low és az Ultra között
UltraLátótávon belül rendereli a látható épületeket

Akit érdekelnek a további részletek, az szétnézhet az Unreal Engine 4 dokumentációjában, ahol minden egyes beállítás részletesen ki van fejtve.

 Forrás: reddit

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva