Pár napja ismét frissült a lista, elég érdekes jelenségeket is találhatunk a még nem javított bugok között
Azok a hibák amelyeket javítottak, de még nem érkeztek meg frissítésben
A lent megemlített hibák már javítva vannak egy belső verzióban. A következő a patchben már mi is megkapjuk ezt a verziót (vagy nem..khmm):
- Ha egy vízben lévő játékosról átváltunk egy másik társunkra továbbra is hallani fogjuk a víz csobogását attól függetlenül, hogy éppen szárazföldön vagy vízben van-e
- Long Leather Boots-on nincsenek tüskék
- Egy, az iránytűvel és az égtájakkal kapcsolatos bug miatt a nyelv angolról oroszra vált át
- Bizonyos körülmények között a játékosok átlátnak a falakon
Ezek azok a hibák amelyről tudnak, de még javítás alatt vannak
- A motorok véletlenszerű kanyarodása
- Két játékos beszorul egy ajtóba
- Ha replayen keresztül reportolunk hibásan jelenik meg a név
- 4x scope jelölése piros kék helyett színvak/színtévesztő módban
- A barátlista nem működik megfelelően
- Karaktereink körvonalai láthatóvá válnak a füstben, ha közel vagyunk a kékhez
- A steam overlay folyamatosan váltogatja aktív és inaktív állapotát
- Néhány játékos nem kerül fel a repülőre és a földről kezdheti a meccset
- Scopeolás esetén néha nem megfelelően viselkedik a kamera
- Ha a gránát átüti az ablakot, egy pillanat erejéig úgy tűnhet, hogy mégsem tette ezt meg
- A járművek lekerülhetnek a föld alá majd ennek köszönhetően felrobbanthatnak
- A killfeed csak nagyon rövid ideig jelenik meg
- A vault nem megfelelően működik Impala egyes ablakain a kaktuszok elhelyezkedés miatt
- Nem tudunk kimászni a szárazföldre Erangel bizonyos helyein
- Network lag detected üzenetet kapunk annak ellenére, hogy nincs semmi baj az internetünkkel
- Ha a játékos átül a háromkerekű motor vezetése közben egy másik ülésbe a motor azonnal megáll
- Nem hallható a lépés hangja, ha éppen szőnyegen lépked a karakterünk
- Ha egy 4x-15x scopeot használó játékost nézünk, akkor az egérérzékenységünk alacsonyabb lesz térkép nézetben
- Egy-egy játékos neve nem jelenik meg a Death Camben
- Kifagy a szerver Miramaros custom game indítása közben
- A fekvés gomb spamelése bebugoltatja a kameranézetet
- Ha egy járműben lévő felhasználót nézünk, akkor a replay idővonalán nem fogjuk látni a killek jelöléseit
- Meccsből való kilépés után az NVIDIA highlights-nak köszönhetően kifagy a játékunk
- A shotgunok tusrésze belelóg a női karakterek fejmodelljébe
- Spectate közben, ha a karakter közel van egy adott tárgyhoz, akkor a fegyver leengedésének (a szűkös hely miatt) animációját nem helyesen mutatja a nézőknek, így előfordulhat, hogy azt látjuk föld felé néző fegyverrel lő a nézett játékos
- Az ellenfeleink láthatatlanná válhatnak a meccs során
- ADS nézetben szintén láthatatlanokká válhatnak ellenfelein
- Ugyan az az animáció ha angled / vertical foregripet használunk
A lenti hibák eléggé egyediek és jelentése szorulnak
Ha ezek közül tapasztalod valamelyiket, keresd fel a customer support-ot!
- A main menüben a BP értéke mellett N/A szerepel és nem tudsz meccset sem keresni
- BP helyén “-” szerepel
- Nem jelenik meg az újracsatlakozás lehetősége, nem látjuk a “Reconnect” gombot
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!