PUBG

Known Bugs – a fejlesztők által is ismert hibák #3


Pár napja ismét frissült a lista, elég érdekes jelenségeket is találhatunk a még nem javított bugok között

Azok a hibák amelyeket javítottak, de még nem érkeztek meg frissítésben

A lent megemlített hibák már javítva vannak egy belső verzióban. A következő a patchben már mi is megkapjuk ezt a verziót (vagy nem..khmm):

  • Ha egy vízben lévő játékosról átváltunk egy másik társunkra továbbra is hallani fogjuk a víz csobogását attól függetlenül, hogy éppen szárazföldön vagy vízben van-e
  • Long Leather Boots-on nincsenek tüskék
  • Egy, az  iránytűvel és az égtájakkal kapcsolatos bug miatt a nyelv angolról oroszra vált át
  • Bizonyos körülmények között a játékosok átlátnak a falakon

Ezek azok a hibák amelyről tudnak, de még javítás alatt vannak 

  • A motorok véletlenszerű kanyarodása
  • Két játékos beszorul egy ajtóba
  • Ha replayen keresztül reportolunk hibásan jelenik meg a név
  • 4x scope jelölése piros kék helyett színvak/színtévesztő módban
  • A barátlista nem működik megfelelően
  • Karaktereink körvonalai láthatóvá válnak a füstben, ha közel vagyunk a kékhez
  • A steam overlay folyamatosan váltogatja aktív és inaktív állapotát
  • Néhány játékos nem kerül fel a repülőre és a földről kezdheti a meccset
  • Scopeolás esetén néha nem megfelelően viselkedik a kamera
  • Ha a gránát átüti az ablakot, egy pillanat erejéig úgy tűnhet, hogy mégsem tette ezt meg
  • A járművek lekerülhetnek a föld alá majd ennek köszönhetően felrobbanthatnak
  • A killfeed csak nagyon rövid ideig jelenik meg
  • A vault nem megfelelően működik Impala egyes ablakain a kaktuszok elhelyezkedés miatt
  • Nem tudunk kimászni a szárazföldre Erangel bizonyos helyein
  • Network lag detected üzenetet kapunk annak ellenére, hogy nincs semmi baj az internetünkkel
  •  Ha a játékos átül a háromkerekű motor vezetése közben egy másik ülésbe a motor azonnal megáll 
  • Nem hallható a lépés hangja, ha éppen szőnyegen lépked a karakterünk
  • Ha egy 4x-15x scopeot használó játékost nézünk, akkor az egérérzékenységünk alacsonyabb lesz térkép nézetben
  • Egy-egy játékos neve nem jelenik meg a Death Camben
  • Kifagy a szerver Miramaros custom game indítása közben
  • A fekvés gomb spamelése bebugoltatja a kameranézetet
  • Ha egy járműben lévő felhasználót nézünk, akkor a replay idővonalán nem fogjuk látni a killek jelöléseit
  • Meccsből való kilépés után az NVIDIA highlights-nak köszönhetően kifagy a játékunk
  • A shotgunok tusrésze belelóg a női karakterek fejmodelljébe 
  • Spectate közben, ha a karakter közel van egy adott tárgyhoz, akkor a fegyver leengedésének (a szűkös hely miatt) animációját nem helyesen mutatja a nézőknek, így előfordulhat, hogy azt látjuk föld felé néző fegyverrel lő a nézett játékos
  • Az ellenfeleink láthatatlanná válhatnak a meccs során
  • ADS nézetben szintén láthatatlanokká válhatnak ellenfelein
  • Ugyan az az animáció ha angled / vertical foregripet használunk

A lenti hibák eléggé egyediek és jelentése szorulnak
Ha ezek közül tapasztalod valamelyiket, keresd fel a  customer support-ot!

  • A main menüben a BP értéke mellett N/A szerepel és nem tudsz meccset sem keresni
  • BP helyén “-” szerepel
  • Nem jelenik meg az újracsatlakozás lehetősége, nem látjuk a “Reconnect” gombot

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva