Egyre jobban figyel a közösség visszajelzéseire a PUBG Corp.
A 10. frissítésben a fejlesztők elég rendesen hozzányúltak a kék zónához és átszabták Miramar északi részét is, várhatóan még ezen a héten átkerül az éles szerverekre a frissítés.
Update 07:00 – át is került:
PC players, there will be a 3 hour maintenance period on our live servers starting at Apr 11 7PM PDT / Apr 12 4AM CEST / Apr 12 11AM KST. We will be moving our current test build over to live.
— PUBG Help (@PUBG_help) April 11, 2018
A frissítés mérete ~6.4 GB!
Általános játékmenet
- A zónaszakaszok között idő jelentősen kevesebb lett. (Első táblázat.)
- A kék mozgási sebessége azonban ezzel együtt csökkent, a játék későbbi szakaszában kimondottan lassú lesz. (Második táblázat.)
- A 7-9. körökben a zóna sebzése megnőtt. (Harmadik táblázat.)
- Az első kék zóna kivételével, az “extrém” , – például az előző kör egyik szélére eső – zónák esélye 30%-al kevesebb lett.
- A legutolsó kék zóna mostantól pontosan az apró kör közepére szűkül és sokkal kevesebbet kell várnunk rá (195 másodperc helyett 90 másodperc.)
- A meccs végéhez közeledve egyre több az esély, hogy teljesen szárazföldre szűkül a következő kör.
- Erangelen az első kör az eddigi 120 másodperc helyett 90 másodperc alatt fog megjelenni
- Miramaron pedig már a repülőn megjelenhet a kör. (Ez nem került át végül az éles szerverekre!)
- Nem spawnolnak többet ruhák a játékban, a többi tárgy spawn rate-je természetesen változatlan marad.
Miramar
Miramar északi (északkeleti, északnyugati) részein változásokat eszközöltek, hogy vonzóbbá tegyék a játékosok számára.
- Egy oázis bekerült északra, illetve Alcantara nevű falut is találhatunk majd északnyugaton majd.
- Több úttal és járműs spawnal is gazdagodott ez a terület.
- Mostantól minőségibb lootra számíthatunk az eddigiekhez képest Miramar északi részén.
- Optimalizálták a közepes távolságból látható épületeket/objektumokat, némi terhet levéve így a GPU-ról.
Saját kép az oázisról.
Felhasználói felület
- Leginkább a csapatoknak kedvező új funkciók kerültek be
- Mostantól meghívhatjuk az adott játékost akár a játékos career nézetéből is
- Mostantól kickelhetsz a csapatodból embereket a lobbyban, ha te vagy a teamleader
Hibajavítások
- Mostantól minden felületen hallanunk kell a lépéshangokat (eddig gondok voltak pl. a szőnyeggel)
- Javítva az a hiba, ami azt okozta, hogy egyes tárgyak/tereptárgyak láthatatlanná váltak bizonyos távolságokon túl
- A házakban található növények mostantól nem blokkolják a lövedékeket
- Javításra került néhány rosszul elhelyezett úttábla, növény, lépcső stb.
- Javítottak egy hibát a spectate funkcióval kapcsolatban (ami akkor fordult elő, ha a gyilkosunk nagyon hamar meghalt miután megölt minket).
- Javítva az a hiba, ami azt okozta, hogy a karakterünk mozgó járműből való kiszállás esetén nem sebződött
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!