PUBG

Codename: Savage – ezekre a változásokra számíthatunk


Holnap hajnalban indul a 48 órás, második tesztelési szakasz.

A fejlesztők elmondása szerint még pár hónapig biztosan nem érkezik éles szerverre ez a pálya, így feltehetőleg lesz még teszt bőven.

A tesztelési időszak adatai

  • Kezdete: 2018.04.17. – 03:00 CEST
  • Vége: 2018.04.19. – 03:00 CEST

 

Hogy tudok bejutni a tesztre?

Pár napos posztunkban mindenre választ találsz:

Codename: Savage – hamarosan újra visszatérhetünk a szigetre!

Patch note

Redzone
  •  A redzone mérete és ideje is csökkent.

 

A kék zóna
  • Mostantól a kék zóna figyelembe veszi az életben maradt játékosok számát és igazodik ehhez, pl. a várakozási idő csökkentésével / növelésével, a pontos mechanizmus még nem ismert.

 

Spawn változások
  • Sokkal több gránáttal találkozhatunk.
  • A legnagyobb scope amit AirDropban találhatunk a szigeten a 8x lesz (a 15x helyett).
  • Kevesebb hajó spawnol majd, ami spawnol pedig sokkal egyértelműbb helyeken lesz majd, közel a vízparti falvakhoz.

 

Térkép változások

Három új helyszín is bekerült a pályára:

Banyan Grove

Abandoned Quarry

Dock

  • A hidakon kicsit átalakították a tárgyakat a könnyebb közlekedés érdekében.
  • Mostantól könnyebben kimászhatunk majd a szárazföldre a folyóból.
  • Az ajtók láthatóságán is javítottak a fejlesztők.

 

Időjárás
  • Mostantól teljesen dinamikus lesz az időjárás, eddig  meccsenként csak egyszer változott meg.
  • A nedves talaj kevésbé lesz fényes.

 

Hangok
  • Kevesebb fantom lépéshangot fogunk hallani.
  • Az eső zaján kicsit hangosítottak.
  • Bekerült két környezeti hanghatás.

 

Felhasználói felület
  • A minimap rácsszerkezetén alakítottak, hogy helyesen illeszkedjen a kisebb térképhez.

 

Hibajavítások 
  • Mostantól a hajók is megfelelően használják az üzemanyagot.
  • Többé nem lesz homályos a térkép és a minimap.
  • Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy a játékosok nem tudtak egyszerre mozogni a “mennyiség” felugró menü használata után.
  • Mostantól nem lesz egy fehér négyzet a minimap helyett Death Camben.
  • Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy sokszor nem sebződtek a játékosok mozgó járműből való kiszállás esetén.
  • A Killer Spectate mód is megfelelően fog működni akkor is, ha nagyon hamar megölték a gyilkosunkat.
  • Javítottak az esés következtében bekövetkező knock állapot kameráján is
  • Mostantól kevesebbszer kell számítanunk arra, hogy nem látjuk vérezni ellenfelünket egy-egy találat esetén.

 

Ismert hibák 
  • Ha FPP módban épp vaultoltunk a meccs indításakor, akkor nem szállunk fel a repülőgépre, karakterünk egyszerűen végigrepül a pályán.
  • Néha egyes játékosok zombiként látszódnak

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva