Holnap hajnalban indul a 48 órás, második tesztelési szakasz.
A fejlesztők elmondása szerint még pár hónapig biztosan nem érkezik éles szerverre ez a pálya, így feltehetőleg lesz még teszt bőven.
A tesztelési időszak adatai
- Kezdete: 2018.04.17. – 03:00 CEST
- Vége: 2018.04.19. – 03:00 CEST
Hogy tudok bejutni a tesztre?
Pár napos posztunkban mindenre választ találsz:
Codename: Savage – hamarosan újra visszatérhetünk a szigetre!
Patch note
Redzone
- A redzone mérete és ideje is csökkent.
A kék zóna
- Mostantól a kék zóna figyelembe veszi az életben maradt játékosok számát és igazodik ehhez, pl. a várakozási idő csökkentésével / növelésével, a pontos mechanizmus még nem ismert.
Spawn változások
- Sokkal több gránáttal találkozhatunk.
- A legnagyobb scope amit AirDropban találhatunk a szigeten a 8x lesz (a 15x helyett).
- Kevesebb hajó spawnol majd, ami spawnol pedig sokkal egyértelműbb helyeken lesz majd, közel a vízparti falvakhoz.
Térkép változások
Három új helyszín is bekerült a pályára:
Banyan Grove
Abandoned Quarry
Dock
- A hidakon kicsit átalakították a tárgyakat a könnyebb közlekedés érdekében.
- Mostantól könnyebben kimászhatunk majd a szárazföldre a folyóból.
- Az ajtók láthatóságán is javítottak a fejlesztők.
Időjárás
- Mostantól teljesen dinamikus lesz az időjárás, eddig meccsenként csak egyszer változott meg.
- A nedves talaj kevésbé lesz fényes.
Hangok
- Kevesebb fantom lépéshangot fogunk hallani.
- Az eső zaján kicsit hangosítottak.
- Bekerült két környezeti hanghatás.
Felhasználói felület
- A minimap rácsszerkezetén alakítottak, hogy helyesen illeszkedjen a kisebb térképhez.
Hibajavítások
- Mostantól a hajók is megfelelően használják az üzemanyagot.
- Többé nem lesz homályos a térkép és a minimap.
- Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy a játékosok nem tudtak egyszerre mozogni a “mennyiség” felugró menü használata után.
- Mostantól nem lesz egy fehér négyzet a minimap helyett Death Camben.
- Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy sokszor nem sebződtek a játékosok mozgó járműből való kiszállás esetén.
- A Killer Spectate mód is megfelelően fog működni akkor is, ha nagyon hamar megölték a gyilkosunkat.
- Javítottak az esés következtében bekövetkező knock állapot kameráján is
- Mostantól kevesebbszer kell számítanunk arra, hogy nem látjuk vérezni ellenfelünket egy-egy találat esetén.
Ismert hibák
- Ha FPP módban épp vaultoltunk a meccs indításakor, akkor nem szállunk fel a repülőgépre, karakterünk egyszerűen végigrepül a pályán.
- Néha egyes játékosok zombiként látszódnak
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!