Nemrég megtudtuk, hogy a közelgő frissítés melyik lapokat fogja érinteni.
Ahogy azt már korábban megírtuk, már csak pár nap és érkezik az új update a Clash Royale-ba, mely ezúttal masszív lesz.
Végre eltörlik Clash Royale-ban a gagyi Clan Chestet, helyette klánok közti harc indul!
Nemrég megtudtuk, hogy melyik lapokat érinti ez. Nézzük meg őket!
Dark Prince: a pajzsának az élete 25%-al csökken
“Az elmúlt frissítésnél erősítették a lapot, de túllőttünk a célon. A gyengébb pajzs több counterplayt nyújt.”
Spear Goblins (és ezáltal a Goblin Gang és a Goblin Hut): lövési sebesség 1.1 másodpercről 1.2-re növekszik
“Mindhárom kártya gyakori szereplője a különböző metáknak. A lövési sebesség növelése egy picit visszafoghatja a verzatilis használatukat.”
Barbarian Barrel: 6.5 helyett 7 lesz a range-e
“Nem igazán talált helyet az arénákban, így egyelőre a range növelésével próbálkozunk – ezáltal megbízhatóbban találhatja el a célpontot és közelebb hozza a barbárt a toronyhoz is.”
Knight: +3% életpontot kap
“Noha megmaradt a Knight népszerűsége a múltkori nerf ellenére is, egy kis erősítést kap, hogy top szinten is helyet találjon a paklikban”.
Dart goblin: +3% sebzést kap
“Ő sem igazán talált helyet a metában, így kapott egy kis bónusz sebzést”
Ice Spirit: -4%-os térsebzés, 1.5 másodperc helyett csak 1 másodpercig fagyaszt
“Az Ice Spirit egyszerre vicces, és sok ügyességet igénylő lap. Az 1 elixíres költsége és verzatilis használata miatt nem meglepő, hogy magas szinten igencsak népszerű lett. A fenti változtatásokkal reméljük, hogy helyére kerül a jelenleg túl jó értékkel bíró kártya.
Skeleton Barrel: csontvázak száma 6-ról 7-re emelkedik
“Egy kicsit túlzásba vittük a nerfet múltkor, reméljük, hogy ez a mennyiség lesz az ideális szám.”
Lightning: a hatósugara 3-ról 3.5-re emelkedik
“Sokat gyengítettünk a lapon a múltban (kevesebb sebzés, hatósugár és Crown Tower sebzés), most egy kicsit visszaadunk ezekből, hogy ismét a paklik közelébe kerüljön.”
Tornado: 2.5 másodperc helyett 2 másodpercig tart, viszont 21%-al nő a másodpercenkénti sebzése (ami így -3%-ot jelent összességében)
“Noha nagyon nehéz mesterien használni, ha ez sikerül, akkor a lap túl dominánssá válik. A hossz csökkentése a nagy rohamok visszaverésének balanszolásában fog segíteni. Noha a sebzés is csökken összességében, de például a Skeletons-t két behúzás után fogja megölni három helyett”.
Magic Archer: a mozgó célpontokat jobban lövi
“Azokat a szituációkat akarjuk kijavítani, amikor a lap nem tudta az épületekből (például Tombstone) kijövő egységeket meglőni.”
Varázslatok: a folyóba is kijátszhatóvá válnak
Nektek hogy tetszenek a változtatások?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!