Counter Strike

Működnek a detected cheatek és még a VAC bantól sem kell félni – Fiatal magyar fejlesztő egy lépéssel a Valve előtt


Ábel megoldotta, hogy a VAC-nak még csak esélye se legyen.

Amikor azt hinnénk, hogy a szervert kifagyasztó cheatek a durvák, akkor jön egy magyar fejlesztő és megmutatja, hogy mennyire gyenge a Valve védelme. Ábel egy olyan programot fejlesztett, amellyel bármilyen régi detected (azaz a VAC által is ismert) csalást betölthetünk és a VAC mégsem fog elkapni 2 percen belül, ugyanis a program a VAC rendszerét támadja és egyszerűen gátolja a működését, a VAC ez ellen pedig semmit nem tud tenni. Ettől függetlenül az Overwatch-tól ugyan úgy van félnivalója annak, aki ezt a megoldást használja.

https://www.youtube.com/watch?v=Xxp_6vYuN4g&feature=y

Egy interjú erejéig is sikerült elcsípnünk Ábelt, aki a VAC Bypass-t készítette.

Bemutatnád röviden a működését? Mit csinál ez a program általánosságban?

A VAC-ot azért nagyon egyszerű kikerülni, mert nincs drivere, hanem csak user mode-ban fut. Összesen 25 vac modul van, mindegyikben különböző ellenőrzésekkel, amikkel ellenőrizni próbálja a VAC, hogy futtatunk-e valamilyen cheatet. A legegyszerűbb módszer a VAC kikerülése, azaz hogyha blokkoljuk, hogy lefusson a funkció, ami betölti a modulokat és nem tud betölteni semmit, amivel érzékelné, hogy valami csalást használunk. Ezzel az a probléma, hogy a Valve szerverekre (MM,DM,Casual,Wingman, stb..) általában nem enged fel, de az összes többi szerveren tudunk teljesen kikapcsolt VAC-cal játszani. A normális módszer pedig úgy működik, hogy hagyom betölteni a modulokat, de blokkolom azokat a funkciókat, amiket a VAC modulok használnak információgyűjtésre vagy akár módosítom az általuk kiadott információt.

Tehát akkor a te megoldásoddal tudunk MM-ezni vagy csak a custom szerverekre lehet felmenni így?

Igen, megcsináltam a második módszerrel, amit leírtam. Sokkal nehezebb, meg időigényesebb volt megcsinálni, de így akármilyen szerveren lehet játszani kikapcsolt VAC-cal.

Ez egy offenzív módszer, ez azt jelenti hogy minden egyes update-nél meg kell nézned, hogy mit változtatott a Valve és csak utána tudják az emberek használni, ugye? Tehát folyamatos felügyelet szükséges hozzá.

A szerencse az, hogy a modulokat nagyon ritkán frissítik. A legtöbb még 2017 júliusából való. Akkor jelentene problémát egy frissítés, ha driverre váltanának, de ez valószínűleg sosem fog bekövetkezni.

Ezzel a módszerrel csak a VAC-ot kerülöd ki ugye? Tehát egy ESEA/FaceIT anti-cheat már kifog rajta

Igen, ezek a módszerek csak a VAC ellen működnek, az ESEA/ESL/EAC/FaceIt anti-cheatek már drivereket használnak, azokat sokkal nehezebb kikerülni.

Mi a terved a programmal? Eladod valami ismert nagyobb cheat fejlesztő csapatnak vagy te magad fogod árulni esetleg elküldöd a Valve-nak, hogy mit rontottak el?

Ez egy fun projekt volt, maximum pár embernek eladom, de nem akarom nagyon elterjeszteni. A VAC teamnek meg nem lenne értelme elküldeni, hiszen ezen nem nagyon tudnak/akarnak javítani.

Ha sok más nagyobb céghez hasonlóan fizetne a Valve a játékban/VAC rendszerben talált nagyobb hibákért, akkor más lenne a helyzet?

Igen, akkor valószínűleg őket keresném meg ezzel.

 

Lehet, hogy érdemes lenne a Valve-nak fizetni azoknak a fejlesztőknek, akik hasonló hibát találnak az anti-cheat rendszerükben? Az biztos, hogy akkor szívesebben segítenének nekik az Ábelhez hasonló fejlesztők.

Korábban is készítettünk már interjút cheat fejlesztőkkel, ott elég sok dolgot megtudhattunk már a VAC működéséről.

Interjú egy cheat fejlesztővel “Az öntanuló Anti-Cheat már működik!”

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva