A késelés hitboxa egyáltalán nem kiismerhetetlen. Ha megtanulsz pár trükköt hatalmas előnyben leszel az ellenféllel szemben.
A késsel elérhető távolságok néha messzebbre nyúlnak, mint gondolnánk. Dinoswarleaf kísérletei alapján a késeléshez tartozó hitbox nem szabályos kör alakú, sokkal inkább egy lekerekített sarkú négyszög.
Ennek értelmében a legmesszebbről pontosan 45°-os szögből támadva tudjuk elérni az ellenfelet. Ezért tartják sokan, hogy ne szemből, hanem oldalról fussunk rá ellenfelünkre a késsel. Az már hogy elölről vagy hátulról, teljesen mindegy.
A modelltől való távolságok, amikre a kés sebzését beadja a játék nem állnak meg az oldalsó távolságoknál. A modell fölött és a modell alatt is folytatódnak.
Ennek köszönhető például, hogy az ellenfél fejére ugorva guggolnunk sem kell hozzá, hogy bal klikkel elérjük az ellenfelet.
A 3 legfontosabb tanulság tehát egyszerűen leírható:
- oldalról érkezve, próbáljunk meg 45°-os szögből támadni ellenfelünkre, kihasználva a késelésnél használható legtávolabbi pontot
- a bal klikk messzebbre elér, mint a jobb klikkes késelés
- ugrásban lévő ellenfelet jóval a modell alatt vagy fölött is elérhetünk a késünkkel
Egy kis gyakorlással és az ideális távolság megtanulásával, valamint ezekkel a hitbox infókkal sokkal jobb esélyetek lesz a késköröket behúzni a meccsek elején.
Dinoswarleaf teljes videóját a témában ITT éritek el.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!