League of LegendsUpdate

Megjöttek a Jungle változások – Éles a 8.10!


iCloud - Igrici Áron - 2 hónapja Címkék: jungle, Riot,

Technikailag elérkeztünk a mid-seasonhöz, bár az idei nem annyira drasztikus, mint az eddigiek voltak.

Idén is van évközi “nagy” frissítés, csak éppen nem akkora, mint amihez hozzá vagyunk szokva, ráadásul két részletben érkezik. Eddig minden év ezen pontján volt egy hatalmas változtatás, ami mechanikailag módosította a játékot, ez 2018-ban hivatalosan elmarad. Viszont van olyan már meglévő eleme a játéknak, ami olyan szinten módosul, hogy meglátszik majd a nyoma az aktuális metán.

Sőt, az új Patch rendszernek köszönhetően a félévfordulós frissítés első része a kisebb kiadás lesz, a Riot Games a 8.11-be több anyagot tervez, mint amennyit a mai 8.10-be belezsúfolt. Nem is csoda, elvégre a következő frissítés egy teljesen új karaktert, Pyke-ot fogja berántani a játékba.

Lássuk mi erősödik, gyengül, vagy módosul a mai frissítésben!

Nerfek

Forrás: dotesports.com

Karakterek

A mostani frissítésben egyedül egy hős kapott gyengítést, a delikvens pedig nem más, mint a top rettegett tankja, Dr. Mundo.

Dr. Mundo

  • Sadism (R): A képesség töltési idejét megdobták 10-20 másodperccel, mindez szinttől függ, valamint a jelenlegi Health Cost (életerő ár) is megugrott 25%-kal.

Tárgyak

Mostantól nem használhatunk egyszerre támogató és dzsungeles tárgyakat a játékban. (R.I.P. Targon Skarner)

Rúnák

Chrysalis

  • 10-zel csökkent az életerő.

Bone Plating

  • A sebzésgyengítés gyengült, mostantól nem 20-50 sebzést nyel el, hanem 15-40-et, szinttől függően.

Buffok

Forrás: dotesports.com

Karakterek

Sion

  • Az alap életerő regenerációja öt másodpercenként eggyel csökkent.
  • Roar of the Slayer (E): Csökkent az alap sebzése öttel; nőtt 15%-kal az AP arány; a másodlagos célpontokra már nem sebez bónusz sebzést; ellenben a páncél gyengítés már minden eltalált egységet érint; sőt a páncél gyengítés másfél másodperccel tovább is tart mostantól
  • Unstoppable Assault (R): Javították azt az esetet, amikor a barátságos Azir ulti megállította Sion rohamát. (Az ellenséges Azirokra ez nem vonatkozik.)

Poppy

  • Nőtt a mozgási sebessége öttel.

Zac

  • Unstable Matter (W): Többé már nem sebez AP-ból.
  • Elastic Slingshot (E): Az AP arány 20%-kal nőtt.
  • Let’s Bounce! (R): Az AP arány itt is nőtt 20%-kal.

Bard

  • Caretaker’s Shrine (W): Olcsóbb lett a képesség, a mana cost csökkent 20-szal.

Kindred

  • Ha egy társ megöl egy kijelölt neutrális szörnyet és Kindred előtte 6 másodpercen belül megsebezte azt a lényt, akkor a jungler ugyan úgy megkapja érte a stack-et, mintha ő maga csapta volna le a szörnyet.

Tárgyak

Warding Totem

  • Változik a Wardok mechanikája. 30-60 másodperccel ugyan tovább lesznek fenn a pályán, ám a töltési idejük is nőtt, 60-30 másodperccel. Ahogy láthatjuk, az arányok a játék elején a jól elhelyezett Wardoknak kedveznek, ám ha rossz helyre raktuk őket, akkor komoly gyengítésnek minősül.

Rúnák

Cheap Shot

  • Mostantól 3-30-cal több sebzést oszt, szinttől függően.

Ingenious Hunter

  • A rúna által kapott alap (base) aktív tárgy CDR 5%-kal nőtt.
  • Az aktív tárgy CDR stack-enként viszont csökkent 1%-kal.

Phase Rush

  • Nőtt a mozgási sebesség buff, mostantól szinttől függően 25-40%-ot dob.

Demolish

  • Az alap sebzése a rúnának nőtt 50-nel.

Perfect Timing

  • Mostantól a nyolcadik perctől elérhető lesz az ajándék Stopwatch.

Hextech Flashtraption

  • A rúna harc közben nem aktiválható, ez a kizárás 8 másodperccel csökkent, gyorsabban használhatjuk majd a képességet, mint eddig.

Minden ami nem Buff, nem is Nerf, hanem valami egészen új!

Forrás: dotesports.com

 

Ugyan valamilyen szinten nerfnek minősül a dzsungel változása, de valahol mégiscsak egy mechanikai állítgatásról beszélünk, így a teljesen új dolgok közé soroljuk őket. Hatalmasat változik a jungle experience, a jungler játékosok készüljenek fel, nagyot kell változtatniuk a játékterveiken!

Jungle

  • Minden jungle camp kevesebb tapasztalati pontot ad, mint amihez eddig hozzászokhattunk. Ám szintenként nő az elérhető tapasztalati pont, egészen hetes szintig fog emelkedni az arány.
  • Mostantól minden camp teljes tapasztalati pontot ad, nem számít, hogy mennyivel járunk az aktuális lény előtt. (Eddig visszafogott a játék, hogy ne snowballozzuk agyon magunkat, ha túl erősek lettünk.)
  • A nagyobb campek mostantól az első tisztogatásnál is teljes EXP-t dobnak, nem úgy mint eddig, hogy az első clear gyengített arányú tapasztalati ponttal szolgált.
  • Mostantól csak egy Rift Scutter (Sutyerák) fog megjelenni a pályán, az hogy bot, vagy top oldalán, az teljesen véletlenszerű lesz; több tapasztalati pontot ad, mint a legtöbb camp; 15 másodperccel gyorsabban jelenik meg mint eddig; 45 másodperccel gyorsabban tér vissza, mint eddig; keményebb, ám több pénzt ad, mint amihez eddig hozzászokhattunk.

Nagyot változnak a Jungler tárgyak is, a Hunter’s Talisman, a Hunter’s Machete, valamint a Runic Echoes is módosult a legújabb frissítésben.

Hunter’s Talisman: 15 sebzéssel többet oszt, 5-tel többet gyógyít, már nem kapunk bónusz sebzést a bónusz életerőnkért, továbbá másodpercenként egy bizonyos mennyiségű manát tölt vissza a használójának, s ez az arány nő a dzsungelben a hiányzó manához viszonyítva. Ezek az újdonságok tovább öröklődnek, ha fejlesztjük a Talismant.

Hunter’s Machete: Mostantól 10-zel több on-hit sebzést tol ki magából, cserébe már nem ad támadási sebességet. Ugyancsak öröklődik ez az effekt.

Runic Echoes: Már a Lost Chapter tárgyból épül, valamint manát ad, s töltési idő csökkentéssel látja el a használóját. Nem ad többé bónusz mozgási sebességet.

Éljen a Snowball!

Végezetül pedig itt vannak a jutalom változások. Az utóbbi időben meglehetősen kollektivista lett a League of Legends, szinte minden fajta pénzjutalom globális lett, ergo mindenki kapott belőle a csapatból. Ez most megváltozik, a Riot Games úgy döntött, hogy több jutalmat érdemelnek az egyének, akik jól teljesítenek.

  • Mostantól kevesebbet érnek a sorozatgyilkosságok, ám a csökkentett jutalom egyedül annak a zsebében landol, aki véghez vitte az akciót, így összességében jobban megéri.
  • Az értünk járó jutalom a halálunk után teljesen lenullázódik, nem úgy mint eddig, hogy három szinttel csökken. Ez valamilyen szinten visszafogja a kontrollálhatatlan snowball lehetőségét.

Kis patch ide vagy oda, azért bőven volt miről beszélni a 8.10 kapcsán, s még így is biztosan lesznek olyanok, akiknek nem öt perc lesz hozzászokni a változásokhoz. Khm Jungler játékosok…

Ti mit szóltok az új Jungle viszonyokhoz?

Borítókép: dotesports.com

 

Forrás: dotesports.com

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva