PUBG

“Úgy tolják ki a ládákat, mintha nem lenne holnap” – Teljesen kiakadt a közösség a 13. Update miatt



Összegyűjtöttünk 6 okot, ami miatt mindenki – jogosan – szidja a PUBG Corp.-ot.

Szögezzük le (mielőtt mindenki ezzel jönne) tudjuk, hogy két teljesen más fejlesztőcsapat dolgozik a grafikai kozmetikai elemeken és az optimalizáción, de azt nem szabad elfelejteni, hogy ettől függetlenül nem ők döntenek arról, hogy mi is menjen ki egy update-ben.

Új láda, ejtőernyő és rengeteg bugfix! – Megérkezett a 13. Update a teszt szerverekre – gamer.hu

A fegyverekhez egy kicsit ismét hozzányúltak és új skineket is kaptunk. A korábban kiszivárgott láda után ismét nem kellett sokat várni, már meg is kaptuk a teszt szerverre az újdonságot és nemsokára már az éles szerverekre is megérkezik az update. A visszajelzések alapján változtatások fognak érkezni az M16A4-re egy későbbi update-ben.

A korábbiaknál pofátlanabb lehúzás az ejtőernyőskin

Idáig a Practise Pan skinhez hasonlóan a bengáli tigris ejtőernyőskint is külön lehet majd megvásárolni. A különbség mindössze az, hogy ezúttal már nem BP pontokért lehet elvinni az újdonságot, hanem 4,99 $-t kérnek el érte, ráadásul még eladni sem fogjuk tudni (hogy a trade-ről ne is beszéljünk).

Úgy tolják ki a ládákat, mintha nem lenne holnap

Aki korábban CS:GO-zott, az biztosan emlékszik rá, hogy milyen időközönként jöttek a ládák. Általában több hónap volt két láda között, ami jó volt, mert így folyamatosan érdekelt mindenkit, hogy mi lesz az új ládában és a skinek is tartották az árukat. A PUBG Corp. pedig mintha minden dollárt ki akarna sajtolni a játékból, az új nagyobb update-ek már lassan csak a ládákról szólnak, amelyekből mindjárt kettő is szokott érkezni.

Még ők sem tudják, hogy mit akarnak

Nem értjük mi a prioritás. Korábban Greene egyértelműen tudtunkra adta, hogy egy realisztikus játékot akarnak csinálni és a céljuk, hogy minél tökéletesebb legyen. Ezek után jöttek a ládák, skinek tömkelege, emote rendszer,  miközben a játék még mindig küzd az 1.0 előtti verzió gyermekbetegségeivel. Ez őket annyira nem zavarja, hogy még Majort is szerveztek, amikor a jelenlegi állapotában a játék erre nem épp a legalkalmasabb. Tökéletes, major bugok nélküli verziót ígért Greene, ez vajon meg fog valósulni ilyen rövid idő alatt?

FPS problémák, helló?!

A héten arról beszélt a PUBG kommunikációs igazgatója, hogy a jelenlegi legfontosabb prioritás az fps problémák megoldása, amit a 13. update leírásában is megemlített. Ennek ellenére semmilyen optimalizáció nem történt még, persze új skinek jöttek.

A Fortnite patch

A mai Fortnite patch. Mit meg nem adnánk egy ilyenért?

A Fortnite-ot korábban egy gyenge vetélytársnak hitte mindenki, aztán az Epic csapatának sikerült bebizonyítani, hogy bizony tudnak programozni és korántsem olyan jelentéktelen. Annyira nem, hogy már bőven a PUBG előtt járnak, de nem csoda, hiszen folyamatosan optimalizálják a játékot, ami látszik is, hiszen a sokkal gyengébb gépeken is remekül fut. Most pedig a szerverek teljesítményén javítottak, illetve az elemek és a loot betöltési idejét is megduplázták. A szerver tick rate pedig 20-ról 30-ra lett növelve, na és a PUBG-ben milyen tickrate mellett játszunk? Hagyjuk is, aki szeretné ezen felidegesítenie magát annak íme:

Miért érezzük rossznak a szervereket? Vizsgáljuk meg a PUBG 1.0 / Fortnite / H1Z1 netcode-ját! – gamer.hu

Vajon jobb lett a PUBG netcode-ja a nagy frissítés után? Két hónappal ezelőtt már körüljártuk a témát egyszer, azóta azonban rengeteg frissítést kaptak a fent megemlített játékok. A legnagyobbat talán a Playerunknown’s Battlegrounds kapta, hiszen tavaly decemberben az 1.0-ás frissítéssel kilépett az Early-Access státuszból.

Oké, de az Epic-nek több tapasztalata van

Ebben van valami, de amikor ott van egy ilyen kaliberű cégnél, mint a PUBG Corp.  az összes rendelkezésre álló pénz, miért nem tudtak ennyi idő alatt megfelelő embereket felvenni? Óriási sikert aratott a PUBG, mégis lassan a mobilverzió is beelőzi. Ott a kínai Tencent a kezébe vette a dolgokat, már meg is érkezett a Miramar (2 hónap alatt!), van gyakorló mód, a végén még több pálya lesz mobilra, mint PC-re.

Nem csoda, hogy egyre több az elégedetlen játékos. Persze ezektől függetlenül lehet játszani és élvezni a PUBG-t, de rossz nézni azt, hogy sokkal előrébb tarthatna ez a játék, ha egy megfelelő fejlesztőbrigád lenne mögötte. Ideje lenne rendbe tenni a játék alapjait, megfelelő szervereket biztosítani (Mi is van azokkal a bizonyos új szerverekkel? Még mindig az amazon szervereit használják változatlanul), a netkóddal kezdeni kellene valamit, majd ezek után senkit sem érdekelne, hogy hány millió skin jött ki, talán ideje lenne elgondolkozni a menedzsmentnek.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva