PUBGInfo

Öt hit után is vígan fut tovább az enemy? Na ezért!



Elég frusztráló tud lenni, igaz?

Könnyű ráfogni ezt a jelenséget a botrányos szerver teljesítményre / alacsony tickrate-re, de sajnos nem feltétlenül (csak) a szerver hibája a dolog.  WackyJacky videójának segítségével mutatjuk is, hogy miért.

A sebzés

A fenti képen négy különböző területet különíthetünk el:

  • Lila színnel azt a területet jelöljük ahol a fegyverek alapsebzései érvényesülnek (ezeket az értékeket láthatjuk a fejlesztők által publikált táblázatokon stb.)
  • A fej és nyakrész piros kiemelést kapott, itt értelemszerűen egész nagy szorzó kerül rá az alapsebzésre
  • A rózsaszín területre is többet sebezhetünk mint az alap, viszont ezt a testrészt elég rendesen kitakarja a világoskék jelöléssel szemléltetett kar / kéz rész. Itt kezdődnek a problémák, sajnos nevetségesen sok találat kell azokon a részeken, nézzük is végig pár fegyverrel a konkrét számokat.

AKM

Erős fegyver az AKM, alapsebzése is nagyobb mint az 5.56-os társaié, semmi baj nem lehet igaz? Sajnos elég kiábrándító a helyzet, ha nagyon szerencsétlenül találjuk el ellenfelünket akkor 8 golyó is kelhet az öléshez.

Glock P18C

A Glock a legjobb példa, hogy miért lehet rossz a jelenlegi sebzésrendszer. Akár 15(!) golyó is kelhet a sikerhez, bár valljuk be, eléggé kevés rá az esély, hogy csak ellenfelünk kezét találjuk el.

M416

Az AKM eredményei után nem lepődünk meg már azon, hogy 8-9 golyót is nyugodt szívvel beleereszthetünk kedves játékostársainkba mielőtt azok meghalnának.

Érdemes megfigyelni, hogy a felkart eltalálva sem vagyunk sokkal jobb helyzetben, futás közben pedig könnyen előfordulhat, hogy pont azokat a területeket találjuk el.

Kar98k

Kétségtelenül erős fegyver, ha fejre célzunk nem igazán kell foglalkoznunk többet az ellenséggel. Na de mi van akkor, ha kicsit megremeg a kezünk egy-egy sniper párbaj során? Csúf kudarc lehet a vége, hiszen a kéz itt is jelentősen felfogja a sebzést. Nem hangzik valami jól.

Lehetséges megoldás

Erre a problémára a legjobb megoldás a fejlesztők által március elején belengetett “limb penetration” funkció, ami sajnos azóta sem érkezett meg a teszt szerverekre…

Végre újdonságok érkeznek a teszt szerverre!

Forrás, és további fegyveradatok (Crossbow, M24 stb.): Katt!

 

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva