PUBG

Hosszú még az út – fejlesztők által is elismert PUBG hibák #5


Néhány hiba már 4. hónapja szerepel a listában.

Pár napja frissítették a fejlesztők a listát, szerencsére az előző listából rengeteg hiba javításra került a májusi nagy frissítésben. Van még min dolgozni azért!

[Frissült: 05/18/2018 18:00]

Azok a hibák amelyeket javítottak, de még nem érkeztek meg frissítésben

A lent megemlített hibák már javítva vannak egy belső verzióban. A következő a patchben már mi is megkapjuk ezt a verziót (vagy nem..khmm):

  • Gamepad használata esetén, a bal joystick függőleges mozgását nem érzékelte a játék
  • A “teamkill” üzenet a sebzést elszenvedő játékosnál jelent meg, a sebzést okozó játékos helyett
  • Megölhetett minket a redzone Miramar egyik raktárában, annak ellenére, hogy védett helyen voltunk
  • Bizonyos beállítások használatával abnormális tüzelési gyorsaságot érhettünk el
  • A freelook nem működik úszás közben, ha az autorun funkció aktív
  • Ha az éppen nézett játékos egy járműben ül a visszajátszásban, az ölések nem jelennek meg a visszajátszás idővonalán

Ezek azok a hibák amelyről tudnak a fejlesztők, de még javítás alatt vannak

  • Színvak módban néhány scope célkeresztje nem állítódik át
  • A barátlista nem működik megfelelően
  • Ha a gránát átüti az ablakot, egy pillanat erejéig úgy tűnhet, hogy mégsem tette ezt meg
  • A steam overlay folyamatosan váltogatja aktív és inaktív állapotát
  • Néhány játékos nem kerül fel a repülőre és a földről kezdheti a meccset
  • Nem tudunk kimászni bizonyos helyeken a szárazföldre a vízből
  • Ha a játékos átül a háromkerekű motor vezetése közben egy másik ülésbe a motor azonnal megáll 
  • Ha egy 4x-15x scopeot használó játékost nézünk, akkor az egérérzékenységünk alacsonyabb lesz térkép nézetben
  • A járművek felborulhatnak maguktól x
  • Kifagy a szerver Miramaron játszódó custom game indítása közben
  • A kúszás billentyű spamelése esetén a kamera pozíciója megváltozhat
  • A motor beragad és felrobban egy-egy tárggyal való ütközés után
  • A shotgunok tusrésze belelóg a női karakterek fejmodelljébe 
  • Spectate közben, ha a karakter közel van egy adott tárgyhoz, akkor a fegyver leengedésének (a szűkös hely miatt) animációját nem helyesen mutatja a nézőknek, így előfordulhat, hogy azt látjuk föld felé néző fegyverrel lő a nézett játékos
  • A játék során láthatatlanná válhatnak ellenfeleink
  • Ha lenyomjuk a Backspace gombot a menüben, néha előbukkan egy “Duplicated” szövegű hibaüzenetet
  • Az emote-ok előidézhetnek nem szándékos mozgásokat
  • Ha folyamatosan változtatjuk karakterünk állapotát állás, ülés és hajolás között akkor megszakad az ADS nézet/ gyógyítás
  • Néha hiányozhat a 8x scope textúrája
  • Az egész képernyő vibrálhat egy pillanatra, ha felveszünk egy táskát
  • Néha hibásan renderelődnek ki a fák bizonyos távolságok után
  • Ha egy felborult motort próbálunk felállítani, előfordulhat, hogy nagy sebességgel megpördül és/vagy az égbe repül
  • A játékosok gyorsabban feljutnak a lépcsőn, ha a falhoz képest átlósan mozognak
  • Event esetén is feloldhatóak achievementek
  • Karakterünk néha fel/lecsúszik felállás közben
  • Leeshet a FPS-ünk a menüben a “Team” és “Perspective” gombok nyomkodása esetén
  • Ha egy lejtős dombon fekvés közben szeretnék beülni egy járműbe, előfordulhat, hogy a karakterünk az égbe repül vagy természetellenes pozícióban ül be a járműbe
  • Néha nem megfelelően működik a crate menüt bezáró gomb
  • A freelook funkció automatikusan megszakad amint véget ér egy-egy emote animációja
  • A repülőből való kiugrás esetén ellenfeleink animációja hibás lehet
  • Játékindításnál előfordulhat, hogy összeomlik a játék
  • A buggy és a kisbusz első felfüggesztése nem mozog együtt a kerekekkel
  • Motor és autó ütközése esetén előfordulhat, hogy az autó felrepül az égbe
  • Bizonyos esetekben hibásan működik a levegőt mutató ikon
  • Instabil internet esetén úgy tűnhet a Death Camben mintha single módban lőtt volna a játékos automata fegyverrel
  • Crossbow esetén hibásan működnek a felszerelt scopeok
  • Néhány item a tereptárgyak alá spawnol és így nem tudjuk őket felvenni
  • A függöny mögé elbújt játékosok láthatóak lehetnek bizonyos körülmények mellett
  • A játékosok átláthatnak bizonyos falakon / átlőhetnek bizonyosok falakat Erangelen
  • Flare Gun használata esetén hibás lehet a célzás animációja
  • Killer spectate módban jelenleg nincs gyorsbillentyű a report funkció használatához
  • Néha végtelen újratöltési animáció játszódik le egy-egy újratöltés után
  • A játékosok nem szenvednek sebzést a gránátoktól bizonyos körülmények között
  • Ha közel vagyunk egy ajtóhoz/ablakhoz akkor folyamatosan váltakozik az ADS és az aim nézet
  • Ha ADS módban fekszünk a fűben akkor azok belelóghatnak a fegyver irányzékába
  • Két játékos beszorul egy ajtóba
  • Ha a karakterünkkel több mint 180 fokot fordulunk jobbra vagy balra, úgy tűnhet mintha a lába a földhöz lenne ragadva

A lenti hibák eléggé egyediek és jelentése szorulnak
Ha ezek közül tapasztalod valamelyiket, keresd fel a  customer support-ot!

  • A main menüben a BP értéke mellett N/A szerepel és nem tudsz meccset sem keresni
  • BP helyén “-” szerepel
  • Nem jelenik meg az újracsatlakozás lehetősége, nem látjuk a “Reconnect” gombot

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva