A Ubisoft kisegíti a bajba jutottakat.
Okok
A Rainbow Six Siege-et úgy tervezték a fejlesztők, hogy egyszerre minden processzort (ugye többmagos processzorok vannak manapság) használjon a tökéletes játékélmény érdekében.
Amikor a V-Sync engedélyezett, akkor a játék egy adott képkocka lejátszásra koncentrál, levéve a terhet az egész processzorról, amely által a háttérben futhatnak más programok is. Ha ez ki van kapcsolva, akkor minden erejével a gép a játékra koncentrál, ez leterheli a CPU-t. Viszont a V-Sync engedélyezése óriási input lagot okoz, ami egy FPS játék esetén rendkívül kellemetlen, ezért nem érdemes használni. Ezt legkönnyebben úgy lehet észrevenni, hogy egy nagyobb rántásnál nem reagál azonnal a gépünk, hanem bizony egy kis késleltetést fogunk tapasztalni.
Ez erősebb videokártyáknál fordulhat elő leginkább, vagy akkor ha levesszük a grafikai beállításokat.
Tünetek
Azt vehetjük észre, hogy a CPU teljesen le van terhelve, 100%-on pörög, ha közben pedig zenét hallgatnánk vagy esetleg streamelnénk, akkor elég kegyetlen szaggatásokat tapasztalhatunk. A V-sync esetén pedig az óriási input laggal kell megküzdenünk. Ennek kiküszöbölése érdekében egy beépített FPS limitáló programot tesztel már a Ubisoft a tesztszervereken.
Megoldás
Ha problémátok van ezzel, akkor a fejlesztők azt ajánlják, hogy szerkesszük az .ini fájlokat, ezért természetesen semmilyen ban nem jár. A telepítő mappában található gamesettings.ini file-ba kell bemenni, ott a [DISPLAY] jó eséllyel üresen van, oda kell beírni, hogy FPSLimit=60 (vagy ha 144 Hz-es monitorod van, akkor értelemszerűen 144-et írj be)
Ezt követően ugyan úgy 60 fps-sel fogsz tudni játszani, de nem lesz semmiféle input lag, ami miatt sokkal jobbnak fog érződni az egész, mint a vsync esetén.
Ha nem oldja meg ez a problémát, akkor ide kattintva tudtok jegyet nyitni az ügyre.
Ez esetben egyéb információkat is meg kell adni, melyet itt találtok meg.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!