PUBG

PUBG Devblog: végtelen optimalizáció és újabb infók a harmadik térképről – megérte várni rá!


Végre megszólaltak a fejlesztők is, talán újra jó útra térhet a játék.

Pár perce egy fejlesztői bejegyzést osztott meg a PUBG csapata, szó esik benne az érkező/javítandó dolgokról és a nemsokára érkező 3. pályáról is.

A legfontosabb dolgok

A PUBG fejlesztői természetesen figyelik a felhasználók visszajelzéseit, hogy eldöntsék melyek a legfontosabb dolgok amiken változtatni, vagy alakítani kell. Jelenleg ez a három dolog a teljesítmény, szerver-oldali optimalizáció és a csalók/csalások.

Teljesítmény és szerver-oldali optimalizáció  – A legutóbbi pár patch után megnőtt a teljesítményre vonatkozó panaszok száma (FPS dropok, stutter, általánosan rossz teljesítmény). Néhány probléma forrása kliens oldalon keresendő, a többi pedig szerver oldali.

A fejlesztők máris találtak pár dolgot amivel javíthatják a játék teljesítményét:

  • Ilyen például amikor a járművek különböző talajtípusokon haladnak át, egyszerűen túl sok effekt játszódik le ilyenkor és ez eléggé leterheli a GPU-t.
  • A fényeffektek is hasonló jelenséget idéznek elő némi FPS droppal is megfűszerezve, ezen is javítani kell majd.

A fejlesztők természetesen már dolgoznak a megoldásokon.

Változni fog az optimalizációs csomagok kiadási módja is. Nem fognak többet várni a nagyobb frissítésekre, egyszerűen kiadják ezeket a javításokat amint kész van és természetesen mindhez érkezik majd changelog is.

A jövőben várható kliens oldali optimalizációk

Karakterek optimalizálása

  • Optimalizálásra kerül az, hogy a játék hogyan kezeli azokat a karaktermozgásokat amelyeket mi nem láthatunk.
  • A vaultingon és annak animációján is javítani fognak a fejlesztők
  • A karakterek renderelését is fejlesztik majd, így javítva néhány kisebb frame dropot.
  • Az ejtőernyőzést és animációját is optimalizálják, így sok játékos esetén is kellemesebb FPS értékekre számíthatunk (javulni fognak a meccs elején tapasztalható FPS dropok is).

A fenti változtatásokkal sokkal gördülékenyebb early gamet tapasztalhatunk majd és a War Mode is profitálni fog ezekből.

Jármű optimalizációk 

  • Optimalizálásra kerül majd a karakterünk által nem látható járművek és a járművekben található játékosok mozgásának feldolgozása.
  • Az álló/megállított járművel jelenleg túl sok felesleges CPU erőforrást igényelnek. Javításra kerül majd ez is.

Betöltési optimalizációk

  • Optimalizálásra kerülnek a épületek/helyszínek Miramaron és Sanhokon ezzel gyorsítva a térképek betöltési idején.
  • Optimalizálásra, hibajavításra is sor kerül a textúra betöltésekkel kapcsolatban, így javítva a screen stuttert.

Egyéb optimalizációk

  • Javításra kerül a nagyobb távcsöveknél tapasztalható frame drop hiba.
  • A távoli objektumok renderelésének módján is finomítanak a fejlesztők.
  • Javítanak a replay rendszeren is, így megnövelve a képkockák számát azoknak akik használják a replay / deatch cam funkciót.

A jövőben érkező szerver oldali optimalizációk

  • Optimalizáción esik majd át a netcode és a válaszidőn is javítani fognak.
  • A szerver hamarabb küldi majd el az információt az egyes objektumokról (tárgyak, ajtók, kerítések) így nem fordulhat majd elő, hogy leesés után várnunk kell, hogy megjelenjenek a fegyverek.
  • Eltávolításra kerül majd pár felesleges dolog is a netcodeból, néhány objektum feleslegesen küld információt a szerver felé.
  • Jelenleg a szerver nem túl hatékony formában frissítés bizonyos képkockákat (jármű és karaktermodellek). Ha ezt a problémára sikerül megoldani, az javíthat a járművek fizikáján is.

Csalások, csalók

Erről bővebb információt találtok a ma reggeli posztunkban. A fejlesztők szerint a csalók pár órán-napon belül bant kapnak a csalások használata után. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez egy soha véget nem érő harc lesz.

Az örök kérdés: végtelen fps vagy kevesebb csaló?

Sanhok

  • A fejlesztők szeretnék június végén áthozni az éles szerverekre
  • Lesznek Sanhok exkluzív járművek és fegyverek, ezek majd a térkép kiadása után egy hónappal várhatóak
  • Az egyik ilyen jármű a Tukshai
  • Rengeteg új tárgy és nagyon szépen kidolgozott helyszínek várnak a játékosokra

A PUBG csapata azon dolgozik, hogy a pálya minden egyes négyzetmétere tökéletes legyen a játékosok számára. Akár egy hatalmas sziklafalról, akár egy házban található kiegészítőről legyen szó. Az érkező térképpel kapcsolatban az elkövetkezendő hetekben újabb információkat tudhatunk majd meg.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva