A korábban megvásárolt ám nem kellő tárgyak újból visszaválthatók, amire figyelni kell, hogy az Epic megváltoztatta az elérésének módját.
Gombák, bevásárlókocsik, követhető kihíváslista, mindezek a v4.3 részeit képezik, éppúgy, mint a várva várt Refund rendszer. A Refund rendszer már egy ideig elérhető volt a kliensünkben, arra szolgált, hogy visszaválthassuk azokat a vásárlásainkat, amik nem tetszettek, vagy esetleg idő közben meguntunk.
Két nagyobb kikötése van a tárgyak visszaváltásának! Egy, csak és kizárólag V-buckot kaphatunk a visszaváltásért, pénzt nem kapunk vissza. Kettő, egy hónapon belül kellett, hogy megvásároljuk a tárgyat, máskülönben nem válthatjuk vissza. Úgy működik körülbelül, mint a blokkrendszer a való életben.
Még mielőtt egy rendszerhiba miatt elvándorolt volna a kliensünkből a Refund lehetőség, az Item Shopon belül volt egy Purchase History gomb, aminek segítségével előhívhattuk a visszaváltó menüpontot.
Sokan ugyan ezt a gombot keresték most is a v4.3 megérkezése után, ám az Epic Games más helyre sorolta a Refund funkciót. Természetesen segítünk, hogy hogyan érhetitek el!
A Refund rendszer elérésének módja:
- A jobb felső sarokban, a beállításoknál keressük meg azt a logót, ami egy embert ábrázol (Account And Content)
- Ha rákattintottunk megtaláljuk a Submit Request opciót
- Ez alatt a menüpont alatt található a Refund, kattintás után meg kell jelennie a visszaváltó ablaknak
A fenti képen látható a menüpont aminek meg kell jelennie. Ráadásul egy animációt is kaptunk, ami mutatja, hogy mennyi visszaváltási lehetőségünk maradt.
Reméljük így már mindenki megtalálja a Refund menüpontot! Jó visszaváltást kívánunk!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!