League of Legends

Kösz Riot, ideje volt már! – Jungler buffok a láthatáron


A folyamatosan sanyargatott pozíciót most kompenzálni kezdte a Riot Games a tesztszerveren. Lehetséges, hogy elindul a javulás?

Sajnos még csak kezdeti stádiumban van a dzsungel helyzetének javítása, ám úgy tűnik, hogy a Riot Games komolyan gondolta, hogy ideje rendezni a viszonyokat. Ugyan nem magát a Jungle-t tervezik javítani általánosságban, nagyon úgy néz ki, hogy egy-két karaktert terveznek játszhatóbbá tenni az új viszonyrendszerben, ami azért kezdetnek bőven meg fogja tenni.

Két ikonikus dzsungeles karakter is megkapta a maga törődését a tesztszerveren, valamint egy olyan hős is kapott erősítést, aki már egy ideje szeretne visszakerülni a meta közelébe, ám összességében nem megy neki valami jól. Vannak jobb időszakai, de az áttörést nemigen éri el soha. Kindred már az előző PBE frissítéssel is kapott egy kis buffot, akkor a Mark-rendszert tették a fejlesztők használhatóbbá, a legújabb ciklusban pedig kapott egy kis stat buffot is.

Kindred

  • A támadási sebességének szintenkénti növekedése 2.5-ről 3.5-re emelkedett
  • Dance of Arrows (Q képesség): A bónusz támadási sebesség aránya szignifikánsan nőtt, 10%-ról egészen 25%-ra
Forrás: Surrenderat20

A mésik két karakter akik még erősödtek a fák között nem más, mint Lee Sin és Elise. Mindkettő közkedvelt választás a jungler játékosok körében, ám amióta újrarendeződött a dzsungel (és Lee Sin elveszítette a wardolós dzsungel tárgyat) egyik sem igazán találta a helyét. Most stat buffal igyekszik rendezni a helyzetet a fejlesztőcsapat, Elise esetében sebzés és mozgási sebesség buffok érkeztek, míg Lee Sin esetében szintén lehet számítani egy kisebb erőnövekedésre, valamint töltési idő csökkenésre.

Elise

  • Mind az ember, mind pedig a pók forma alap mozgási sebessége nőtt, az ember forma 325-ről 330-ra emelkedett, a pók formához tartozó mozgási sebesség pedig 350-ről 355-re
  • Volatile Spiderling (Az ember forma W képessége): Megnőtt a képesség sebzése, eddig szintenként a következőképpen alakult a képesség alap sebése – 55/95/135/175/215 -, ez a tesztszerveren jelenleg így néz ki: 60/105/150/195/240. Határozott sebzés növekedés a játék minden szakaszában, sokat fog dobni a dzsungel tisztogatásán.
Forrás: Surrenderat20

Lee Sin

  • Safeguard (W képesség): A képesség töltési ideje csökkent, minden szinten 12 másodpercre.
  • Tempest (E képesség): Itt is tiszta sebzés buffot alkalmazott a Riot, 70/105/140/175/210 helyett mostantól az aktuális szinteken 80/120/160/200/240-et sebez a Tempest.
Forrás: Surrenderat20

Természetesen ezek a változtatások nem fogják alapjaiban megrengetni a dzsungel metát, de arra jó lesz, hogy szélesítse a játszható karakterek skáláját, ezzel sokszínűbbé téve a játékmenetet. Kindred visszatérése például biztosan érdekes hatással lenne a League of Legends jelenlegi, Assassin és lövészközpontú metájára.

Szerintetek jó úton halad a Riot a dzsungel kérdésben?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva