League of Legends

Káosz: Újból törölték a Clash mód globális tesztjeit


Nagyon nem akar ez összejönni a Riotnak.

Sokadik nekifutásra, újból arcon landolt a Clash mód globális tesztje. Éppen az EUW szerveren sikerült egy javíthatatlan hibát produkálni a nyílt tesztidőszaknak, így minden más szerver próbáját azonnal meg is szüntették a fejlesztők. A következő ciklus nem tudni mikor indul, de ez elsőre nagyon nem néz ki fényesen a Riot Games számára…

A Clash mód előző hónapban nyitotta volna meg hivatalosan a kapuit, a kiadó rendesen agyon is promózta a megjelenést, a játékosok pedig sok idő után először, majdhogynem kivétel nélkül League of Legends lázban égtek. A veteránok összerántották az évek óta inaktív, régi csapatot, az újak pedig életükben először összeálltak társaikkal, hogy megmérkőzzenek egy kliensen belüli tornán az ellenfelekkel. Még díjazás is van, ugyan nem egy hatalmas összeg, de bőven elég ahhoz, hogy a játékosok komolyan vegyék a teljesítést. Egy szó mint száz, ígéretesnek látszott a League helyzete e Clash megjelenésével, majd ami folyamatosan felfelé haladt, egy pillanat alatt lezuhant az égből és rendesen összetörte magát. Ez volt a “hype”.

A Clash megjelenését globálisan lőtte le a Riot Games, mert olyan komoly rendszerhibák jöttek elő, amik játszhatatlanná tették a módozatot. Nem indultak el a játékok időben, vagy automatikusan vereséget szenvedtek a csapatok.

Visszakoztak hát és újból a tervezőasztalhoz ültek. Az újbóli megjelenést szerencsére nem erőltették a fejlesztők, úgy döntöttek ideje egy újabb kör béta tesztelésnek. A béta tesztidőszak most érkezett el, a még éppen ki nem éget csapatok fel is sorakoztak, majd pedig jött az újabb gebasz.

 

A sors iróniája, hogy a “komoly gondok”, amik miatt újból meghiúsult a Clash Beta hétvége, tökéletesen ugyan azok, amik miatt be kellett szüntetni a hivatalos megjelenést. Kijelenthetjük hát, hogy ez alatt a néhány hét alatt SEMMIT sem sikerült produkálni a Clash javításáért felelős csoportnak, a game-breaking rendszerhibák élnek és virulnak.

Sőt, ami még röhejesebbé teszi a helyzetet az az, hogy ugyan nem javították ki a problémát, azt legalább elérték, hogy ha a Clash megőrül, akkor most már a többi mód is vele őrül. A brazil League of Legends fórumokra több jelentés is érkezett játékosoktól, hogy a normál meccsek, vagy a szóló rangsorolt meccsek is tudták produkálni a fent leírt automata vereségeket és kapcsolódási problémákat.

Nem tudni hova vezet mindez, de egyáltalán nem áll jól a Clash szénája jelenleg. A hivatalos megjelenés már egy hónapja csúszik legalább, s nem úgy néz ki, hogy egyhamar orvosolja majd a problémát a Riot Games.

Forrás

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva