PUBG

“Just PUBG things” – A legkellemetlenebb és egyben legidegesítőbb bugok a játékban



Összegyűjtöttük azokat a bugokat, amelyek leginkább idegesítettek minket amióta toljuk a PUBG-t.

Ezúttal arra vagyunk kíváncsiak, hogy melyik volt a legidegesítőbb bug, amivel találkoztatok a PUBG karrieretek során? Nyilván rengeteg meglepetés ért már mindenkit, aki beletett pár száz órát a játékba, de azért egészen biztosan van mindenki tarsolyában 1-2 olyan sztori, amire mások is felkapják a fejüket. Persze mindenkinek más számít idegesítő bugnak. Valaki poénnak fogja fel, ha random elkezdett pörögni a kocsija, mások meg percekig tudnak őrjöngeni emiatt.

Az egyik legidegesítőbb hiba, amivel találkoztam az az RC-Cupon történt, ahova sikerült a döntőbe jutni (bár a solo gamek eléggé távol állnak tőlem). Miramaron – amit egyébként is utálok – sikerült egy egész kellemes pozit elfoglalni, körülöttem sziklák voltak, igazából a kör sem volt olyan messze, amikor is a következő sziklára ugrottam volna, akkor beesett a karakterem és nem tudtam sehogy sem kijönni a textúrából.

A másik nem rég történt, ez is Miramaron. Itt a kezdésnél nem sikerült a Miradót megszerezni, ezért a közeli házba érkeztem. Éppen hogy be tudtam mászni az ablakon, ahol ott volt az AKM, ezt fel is vettem, de a golyót már nem tudtam hozzá, se semmi mást. Az ajtónyitás se ment, a fegyvert ki tudtam dobni, utána pedig már azt sem tudtam felvenni.

Ezeken kívül természetesen több olyan buggal találkoztam már, ami rendkívül frusztráló volt (pl. az ellenfél konkrétan 0 hp-val élte túl a harcot), de a fentebb említett kettőn kaptam fel legjobban a vizet.

Arpi “legjobb” pillanatai

Tény, hogy sok (apró) bug van a játékban, azonban ezek számomra pár kivételtől eltekintve egyáltalán nem idegesítőek. Az 1300 órányi játék alatt igazából pár esetet tudnék megemlíteni. Az egyik az a tavaly ősszel bevezetett Themida okozta hibajelenség volt: minden egyes hullalootolásnál szinte csontra fagyott a játék 2-5 másodpercre. Nem egyszer volt, hogy körök mentek el azon, hogy nem tudtunk kellő sebességgel lootolni az ismerősökkel.

A 13. frissítés óta azonban két hibát is ki tudnék emelni, az egyik a nem túl tökéletes HRTF hang, de ezen szerencsére már elég sokat csiszoltak a fejlesztők és kikapcsolhatóvá is tették. A másik pedig az 1.0 release utáni időket idéző desync a 14. update után. Érdekes, mert néha meg nagyon jónak érzem a szerverteljesítményt, gondolom függ az épp adott szerver kihasználtságán, mely időszakban játszom stb. Reméljük a következő patchekben ezt javítják, állítólag ez a fő céljuk most.

A bugok már-már hozzánőttek a játékhoz, sokat el tudunk fogadni, mert nem olyan borzasztó zavaróak, de amikor a játékélmény rovására megy az egy másik történet. Titeket melyik bugok idegesítettek fel legjobban idáig?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva