League of Legends

Visszatért az alapokhoz a Riot Games – Irelia nerfet kapott!


Nem bírta sokáig a Riot Games, muszáj volt meme-elniük egy kicsit.

Ireliának hatalmas szerepe van a jelenlegi League of Legends metában, a karaktert midre, topra, sőt a kaotikus alsó ösvény helyzetnek köszönhetően “lövésznek” is sokat választják a játékosok.

Viszont úgy tűnik, hogy nem azért játsszák mindenhol, mert kiválóan illeszkedik az üres helyekbe, hanem azért, mert irtóztatóan erős a hős. Ezt pedig a Riot Games a jó öreg meme megvalósításával, a “Better nerf Irelia”-val orvosolná. Érkezik tehát egy változáscsomag, ami a közkedvelt karaktert fogja érinteni a közeljövőben.

A legújabb PBE ciklusban nagyot változott a karakter, a rajta eszközölt sok kis módosítás összegészében rendesen rányomja a pecsétjét Irelia játékstílusára és erejére.

A karakter passzív képessége, az Ionian Fervor sokkal kevesebb on-hit sebzést fog osztani, a szinttől függő 10-66 sebzés egészen 4-48-ra csökkent. Sőt, az AD arányt is megvariálta a Riot a passzívon, eddig a teljes AD-ból arányult a sebzés, ez mostantól csak a bónuszra fog vonatkozni, s a szinthez viszonyított 8-16% AD arány minden szinten 16%-ra változott. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a játék elején nem lesz olyan erős ez a sebzés mint eddig, ám valamivel jobban fog scale-elni a későbbiekben. Ellensúlyozásképpen a maximális támadási sebesség boost erősödött, így abból a PBE-n többet kap jelenleg, mint az élő szervereken.

DeviantArt

A karakter védekező képessége, a Defiant Dance (W) is megkapja a maga kisebb átalakítását. Mind a minimális, mind pedig a maximális sebzése a képességnek (tölthető képességről beszélünk) csökkent, sem AD-ból, sem AP-ból nem fog annyit sebezni, mint eddig, ám legalább az alapsebzését megdobta egy kicsivel a Riot, hogy kiegyenlítse az AD/AP gyengítést. Ugyan ez még így is összességében egy nerf, ám ha maximumra töltjük a képességet, akkor az új verzióval nagyobbat fogunk tudni ütni. Egy szó mint száz, a W gyors használata nem sokat fog érni sebzés téren a jövőben, viszont ha kitartjuk ameddig csak lehet, sokkal kifizetődőbb lesz.

Összességében a karakter könnyebben fogja tudni elvinni a hátán a hosszabbra nyúló meccseket, ez egy olyan terület, ahol a rework óta nem ékeskedett, viszont mindezért cserébe a korai szakaszból nagyon sok lendületet vesztett. Valamint a kombói is sokkal kiszámíthatóbbak lesznek, ugyanis a W maxra töltése nélkül képtelen lesz hasonló mennyiségű sebzést kitolni magából, mint most. Természetesen nem lesz játszhatatlan, vagy gyenge a karakter, de a módosítások után ésszel kell majd játszani.

A változtatások várhatóan a 8.13-as ciklussal érkeznek az élő szerverekre, ami legkorábban jövőhéten esedékes.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva