PUBG

Brendan Greene: “A játékfanok biztosan utálnak engem”



Brendan Greene ismét jelentkezett, ezúttal egy interjú formájában.

Az Ars Technika készített egy videóinterjút a PUBG atyjával, aki elárult pár érdekes kulisszatitkot a PUBG készítéséről. Az eredeti ötletet a japán Battleroyale című filmről koppintotta, de alaposan átdolgozta az ötletet. Például a filmben használt négyzetek helyett ő a kör szűkülést tervezte meg, egyszerűen azért, mert nem tudta leprogramozni a négyzeteket.

3 olyan ötlet származik Brendantól, amivel teljesen egyedivé tette a battle royale stílust: Az egyik az a repülő, ami átszeli a pályát, a második a kék zóna, a harmadik pedig a vörös zóna a bombázások idején. Ezek mind olyan ötletek, amit Brendan a saját igényeihez igazított és úgy tűnik, hogy másoknak is bejött, hiszen ha nem lett volna ilyen sikeres a PUBG, akkor nem jönne a Battlefield V és az új Call of Duty sem battle royale móddal, de még a Fortnite sem jöhetett volna össze nélküle.

Ezért mondta a készítő, hogy “A játékfanok biztosan utálnak engem

A battle royale trend olyan mértékben szabadult el az utóbbi időben, mint annak idején a MOBA-láz, azt pedig senki sem látja, hogy mikor jön el a vége, mert a játékosok még mindig élvezik a játékmódot. Szerinte bármilyen játékba meg lehet valósítani a battle royale-t, épp ezért olyan nagyszerű ez az egész Greene szerint.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva