Elolvasni is sok, annyi minden változott a PUBG-ben, de higgyétek el megéri. Csupa olyan frissítés jött, ami visszacsalhatja a csalódott játékosokat.
Vége a PGI-nak, a PUBG Corp. pedig ahogy ígérte, betartotta mindent. Tényleg jókora frissítés érkezett a teszt szerverekre, ennyi újdonságot már rég kaptunk. Ha minden igaz ezúttal nem 1-2 napig hagyják majd a teszt szerveren az update-et, hanem egy hét múlva, augusztus 8-án fog csak megérkezni a frissítés az éles szerverekre.
Játékmenet
- A bullet penetration rendszert élesítették az alkaron és a kezeken
A golyó attól függően fog sebezni, hogy a végtagjaink milyen testrészeket takarnak, de a fejlövés ugyan úgy fog számítani például, de a mellkason ért lövés esetén mindkét testrészt ért lövés sebzése összeadódik- Amikor a golyó becsapódik a karba/kézbe és van mögötte egy másik sebezhető testrészünk, akkor a nagyobb sebzés lesz “jóváírva”. Más szavakkal, ha a játékos keze/karja érné a golyót a fej helyett, akkor a fejlövés úgy fog számítani, mintha ott se lenne a kezünk. Ez a fejnél, torzónál és a deréktájnál van kizárólag alkalmazva.
- A shotgunok esetén nem él a rendszer
- A lábak esetén szintén nem éles még
- Miközben kiszállunk a kocsiból, mostantól nem kell elengedni a sprintet, ha egyből futni akarunk
Viszlát PGI 2018!
- A töltőképernyő, a zene, a lobby téma is visszaállítva a korábbi verzióra
- A játékbeli PGI hirdetések eltávolítva
UI/UX
- Az item drop rendszer továbbfejlesztve
- Egy csúszka segítségével állíthatjuk, hogy mennyi darabot szeretnénk kidobni az adott itemből
- Alt+bal klikkel az összeset kidobjuk
- Alt+jobb klikkel pedig a felét
- A fegyverkiegészítők kezelése item cserélése esetén továbbfejlesztve
- Ha lecseréljük a kiegészítőt és nincs elég helyünk a táskában, akkor a földre dobódik a lecserélt kiegészítő
- Ha a lootból cseréljük le közvetlenül és nincs elég helyünk, akkor is a földre esik a korábbi kiegészítőnk
- Az extended magot ha egy quickdraw-ra cserélünk és nincs elég helyünk, a maradék golyó a földre dobódik
- Ha lenyomjuk az “Alt”-ot miközben jobb egérgombbal kattintunk a fegyverünkre, akkor ezzel az összes kiegészítőt ledobjuk a fegyverről
- Ha van elég hely a raktárunkban, akkor oda kerülnek a kiegészítők, ha nincs, akkor a földre
- Mostantól egyesével némíthatjuk el a csapattársainkat (ESC > Options > Team Management Tab)
- A colorblind (színvakság) funkciók továbbfejlesztve
- Mostantól következő dolgok színei attól függően változnak, hogy milyen típusú colorblind funkciót választottunk ki
- Scope és célkereszt
- Vér
- Air drop füstje
- Mostantól következő dolgok színei attól függően változnak, hogy milyen típusú colorblind funkciót választottunk ki
3D térképmegjelölések – Mostantól anélkül is megjelölhetünk helyeket, hogy megnyitnánk a térképetJobb klikk+Alt billentyűkombóval ott lesz a jelölésünk, ahova épp célzunkEzt a beállításokban átbindelhetjük kedvünk szerint
- A halott csapattársaink jelölhetnek a térképen mostantól
- A fegyvereknél látszódik, hogy hanyas sloton van az adott fegyver a könnyebb láthatóság érdekében
- A kill feedben látszódik mostantól a saját knockolódásunk is
- Mostantól állítható a menüben az élesség
- Be lehet állítani, hogy limitálja a játék az fps-t
- A menüben 30/60/Végtelen
- A játékban a következők közül válogathatunk: Végtelen + Smooth Off / Végtelen + Smooth On / A képernyőtő frissítési frekvenciájának megfelelő / Egyedi
- A Smooth az Unreal Engine egy funkciója, a pontos leírását itt találjátok
- Mostantól mozgathatjuk a kurzort egy másik monitoron, ha a játék menüjében, a térképen vagy az inventory-ban vagyunk (természetesen ez több monitor esetén érvényes)
Világ
- A dinamikus időjárás megérkezett Erangelre és Miramarra is a következő napszakokkal:
- Erangel: Felhős
- Miramar: Felhős, napnyugta
- A felhős időjárás magában foglalja az esőt és a ködöt is
- Erangel kapott egy kis ráncfelvarrást, bizonyos helyekre új épületeket helyeztek el
- A part mentén néhány tereptárgyat helyeztek el
- A Military környékén a nyílt terepeken elhelyeztek néhány fát
- Miramar is kapott egy kis vérfrissítést.
- Több földutat adtak a pályához, a jobb vezethetőség érdekében
- Bizonyos meredekebb szakaszokat kivettek a jobb vezethetőség érdekében
Custom Match
- További előre beállítható lehetőségek kerültek a Custom Match mellé.
- Kiválaszthatjuk az Early Access beállításait
- Lvl 3-as sisakok és ruhák spawnolása állítható
- A tárgyak spawnolása ritkább
- A kék kör sebzése gyengébb
- Nincsenek a pályán Jet skik
- Esport mód beállításai:
- Gamescom Invitational 2017 Beállítások Megegyeznek az Early Access Beállításokkal, de nincs Red Zone és 1.5-szörös AR spawn érték van érvényben.
- Amikor felhős időjárást választunk egy Custom Match indítására, a következő dinamikus időjárás beállításokat tehetjük a Haladó Beállítások között:
- WeatherChange StartTime Min
- WeatherChange StartTime Max
- WeatherChange Duration Min
- WeatherChange Duration Max
- No Change Weight
- Change to Rain Weight
- Change to Fog Weight
- A Custom Match-ek mostantól a csatlakozott játékosok száma szerint rangsorolódnak, az eddigi indítási idő szerinti rangsor helyett.
- Ha Esport módban indítunk játékot, a Red Zone alapértelmezetten kikapcsol. Mostantól ha Custom Game-et akarunk indítani, kötelező kitölteni a “Név” mezőt is a folytatáshoz.
Teljesítmény
- Javítottak a teljesítményen úgy, hogy csak a kezünkben lévő fegyver modelljét számolja a játék
- A pálya betöltését fokozták a jobb teljesítmény elérése érdekében
- A járművek füstje és égése optimalizálva, a jobb fps elérése érdekében
- Javították a hibát, ami az fps esést okozta az időjárás változásásakor
- A szerverteljesítmény javítva
- Mostantól a játékos látóterétől függően kommunikál a szerver a játékossal. Korábban az egész pálya adatait elküldte a szerver.
- A netkód javítva a jobb szerverteljesítmény érdekében
- Javítva a késés, amit a spectator módban tapasztalhatunk a nézett játékos játéka során
Replay
- Javították azt a hibát, ami a War Mode, valamint az eSport replayek sikertelen mentését eredményezte.
- Új rendszerfrissítést kapott a replay mód, így a régebbi visszajátszások már nem lesznek kompatibilisek
Hangok/Sound
- Ha FPP módban egy járműben közlekedünk, akkor mostantól halkabban fogjuk hallani a járgány hangját.
Bugfixek
- Javították azt a hibát, amikor gránáttal és molotovval pusztítottunk el ajtókat, de az animáció nem mutatott törmeléket.
- Javításra került az az animációs hiba, amikor egy szabadesésben lévő karakter egy bizonyos pozícióba ragadt zuhanás közben.
- Javították azt a hibát, ami azt eredményezte, hogy ha a replay módban megállítottuk a képet, attól még a hangok mentek tovább.
- Mostantól nem tudunk egyszerre serpenyőt és lőfegyvert is fogni
- Az oxigén szintet jelző csík mostantól rendeltetésszerűen megjelenik a killer cam, a death cam, valamint a replay mód közben.
- Kijavították azt a kellemetlen hibát, ami az FPP mód spectate-elése során azt eredményezte, hogy a karaktereket máshol láttuk, mint ahol a játékban ténylegesen voltak.
- Javításra került az az eset, amikor egy disconnectelt, majd reconnectelt játékos képes volt beszélni a csapatának gyilkosához voice chaten keresztül abban az esetben, ha akkor reconnectelt a játékos, amikor a gyilkos megölt mindenkit a csapatból
- Mostantól nem hajlonghatunk emote animáció közben.
- Javításra került az a hiba amikor két játékos egy szűk területen belül próbált egyszerre mozogni, de egybeakadtak és beragadtak.
- Javították a report ablakot spectator módban, mostantól nem csak angolul fog felugrani a szövegdoboz.
Update
A teszt szervereken nem működik a limb penetration, de már dolgoznak a megoldáson
PC Players: We are aware of an issue where the limb penetration system is inconsistent.
We are working on a fix and will update once it has been completed.
— PUBG Help (@PUBG_help) 2018. augusztus 1.
Update 2
2 újabb frissítás érkezett, amelyek szintén a 19. update részei, bővebben:
Update 3
Egy újabb frissítés érkezett, ami szintén a 19. update része, bővebben:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!