Nagyon reméljük, hogy ezúttal nem az ígérgetések.txt-t húzták elő, ez már tényleg több annál!
Úgy tűnik, hogy tudnak még a PUBG Corp. fejlesztői újat mutatni. A most bemutatott Fix PUBG kampány célja, hogy megsemmisítsék a bugokat, olyan újításokat hozzanak be, amelyekkel javítják a játékélményt és természetesen a szerverek és a kliens oldali verzió is jókora fejlesztéseken fog átmenni. A küldetés legfőbb célja, hogy a játékosok elégedettek legyenek. Végre történt valami óriási változás a cégen belül:
Nem hazudnak az arcunkba, látják hogy baj van és dolgoznak az ügyön!
Korábban kaptunk már egy roadmapnak csúfolt valamit, ami minden volt, csak nem ütemterv. Nagyon úgy fest, hogy tanultak a hibájukból és ezúttal egy igazi ütemtervet kaptunk kézhez, aminek az első részét a 19. Update már nyomokban tartalmazza, de a teljes kampányt 3 hónap alatt tervezik lezavarni.
Íme az ütemterv:
Mint láthatjátok az egészet 5 fő részre bontották:
- Kliens oldali teljesítmény
- Szerver oldali teljesítmény
- Anti-cheat
- Meccskeresés jobbá tétele
- Bugfixek és játékhoz szükséges fejlesztések
Kliens oldali teljesítmény
A fő cél, hogy a gépeken jobban fusson a játék. Ennek érdekében folyamatosan tettek idáig is a fejlesztők, a gépigénnyel igazából nincs is nagy gond, az fps dropokkal viszont annál inkább. Jelenleg azon dolgoznak, hogy megszűnjenek a hirtelen történő fps dropok és a stutter jelenség.
Ezen kívül számos területen optimalizációt fognak végrehajtani, ennek egy része már a 19. Update-ben meg is érkezett, például az átlagos adatbetöltési idő 14,4-ről 5,6 másodpercre csökkent, de a textúrák betöltése és a fizika optimalizációja még hátra van.
Emellett az effekteket is tökéletesítik még, és a régen várt összecsapott karakterekhez tartozó modelleket is, tehát a fegyverek, a mozgás kevesebb erőforrást fog igénybe venni, emellett a folyamatosabb játékmenet érdekében a mozgáson is javítani fognak, hogy “smooth” feelingje legyen úgy összességében.
Szerver teljesítmény
A tick rate növelése az első számú célpont, ez azt takarja, hogy milyen gyakran kommunikál a szerver a játékossal. Korábban 30 tickesek voltak a szerverek, ezt 60-ra növelték, de a legutóbbi méréseink alapján, a custom szerverek már 120-as tick rate-tel operálnak. Ez még nem igazán kiforrott (nem stabil, szerverterheltségtől függ), de várhatóan megérkezik a 120 tick a pub meccsekbe is, így a laggnak búcsút mondhatuk.
A netkód javítása, a desync megszüntetése mind-mind a repertoárban van, ezeken egészen októberig fognak dolgozni a devek, de lesz is munkájuk vele bőven.
Anti-cheat
Nagyon komolyan veszik a csalók helyzetét és mindent megtesznek a visszaszorításuk érdekében, végre pedig konkrétumokat is kaptunk, hogy mit tesznek mindezért:
- Tervben van a hardveres ban bevezetése: Aki csalt, annak a hardveradatait összegyűjtik és bannolják központilag
- A rendőrséggel együtt a cheat fejlesztők, forgalmazók felszámolása és a szükséges jogi lépések megtétele: Aki cheatet készít, az számíthat retorzióra, perelni fog a PUBG Corp.
- Új, az eddigieknél keményebb anti-cheat: A többi anti-cheat megoldással együtt működne az új anti-cheat, amit a PUBG Corp. fejlesztett, ez minden háttérben futó folyamatot figyel és a játékok többségében “biztonságosan” használt injektelő megoldások ellen is fog működni, így nem tudnak majd remélhetőleg észrevétlenül .dll-eket betölteni a csalók
Ezeken felül pedig tervben van, hogy ha jelentettünk egy csalót, és az illető végre megkapta a bant, akkor kapjunk erről értesítést .
Matchmaking
A jelenlegi meccskeresés finoman szólva sem a legjobb. A jelenleg használt MMR-t összetettebbé tervezik, hogy több mindent figyelembe tudjon venni, annak érdekében, hogy nagyjából azonos képességű játékosokkal dobjon össze a rendszer. Emellett a ping, nyelv, távolság alapú rendszert folyamatosan javítják.
Nem, sajnos a mapválasztóról nem esett szó.
Hibajavítások
Rengeteg hibát javítottak az elmúlt időben, de még mindig annyi van, hogy ezzel biztosan el lesznek egy darabig. A legtöbb hiba már szerencsére tényleg csak jelképes, az hogy tévesen megjelenik pár szöveg a játék bizonyos helyzeteiben, nem igazán zavaró, persze vannak kellemetlenebb bugok is, mint például a loot nem megfelelő spawnja, ami miatt nem tudjuk néha felvenni a fegyereket/kiegészítőket.
A teljes leírás a kampány weboldalán található.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!