A MegaFon, mint orosz telekommunikációs piacvezető beállt a csapat mögé, és egyből átszínezett mindent.
A FACEIT Majoron rengeteg eddig nem látott matricába botlunk majd, a FaZe után a VP is színcserébe kezdett új szponzoruk miatt.
Az üzleti kapcsolat lassan egy hónapja lett bejelentve a legnagyobb orosz telekommunikációs céggel. Több mint valószínű, hogy irgalmatlan mennyiségű pénzt toltak a csapat alá, ha ezt a színváltást is meglépték. A VP logója, ugyanis lassan 15 éve érintetlen, szinte mindent túlélt az már orosz jegesmedve. Sokan azt gondolták, ez a logó az idők végezetéig kitart majd, de úgy tűnik vége a narancssárga-fehér korszaknak. A MegaFonnal kötött partner-program a 2018-as Dota TI-tól egészen év végéig biztosan kitart. És a színváltás még csak a kezdet. Ősszel ugyanis
a szervezet 15. születésnapját ünnepli, ennek örömére teljesen új logóval készülnek!
New colors. Same goals #GOGOVP pic.twitter.com/gVDrz3mHKs
— Virtus.pro (@virtuspro) 2018. augusztus 8.
Valószínűleg ők is érezték, hogy a közönség tetszését nem fogja megnyerni a MegaFon színeibe öltöztetett mez és arculat, így egy kis videóval próbálták enyhíteni a kedélyeket. Azt próbálták kiemelni, hogy a legtöbb fontos dolog zöld a Földön, ezzel ők is igyekeznek lépést tartani. Számtalan dolgot felsorolnak érvként, egy-két random Hulkkal és abszinttal egyetemben, de a lényeg átjön. Akárhogy is nézzük, a klasszikus narancssárga-fehér emblémától valószínű, hogy örökre el kell búcsúznunk.
Nektek bejön az új Virtus.pro?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!