Battle(non)sense ismét megvizsgálta a játékot.
Januárban és márciusban megvizsgáltuk már Battle(non)sense segítségével a szervereket lag és netcode tekintetében. A 19. frissítés után időszerű volt egy újabb teszt, nézzük is meg mire jutott!
Élet a 19. frissítés után
A tickrate
Tegnap megjelent cikkünkben olvashattátok, hogy újabb (és érzésre jobb) szervereket kapott az EU régió, valamint a szerverek 60 tickrate értéke sem okoz senkinek meglepetést már. Az már teljesen más kérdés, hogy mennyire tudja ezt tartani a szerver. Hasonlítsuk össze a 14. és 19. frissítéseket.
14. frissítés:
19. frissítés:
Azt hiszem nem kell túl sokat hozzáfűzni a képekhez, a legutóbbi frissítés után zongorázni lehet a különbséget a képeken az eddigi viszonyokhoz képest. Az early game elejét leszámítva teljesen stabil 60 tick mindenhol, akár 90+ emberrel is. Szép munka!
A lag
Itt is sikerült szép eredményeket elérnie a PUBG-nek, a 19. frissítés után a játék elején tapasztalható (sebzés/lövés/mozgás) lag kevesebb, mint a 14. frissítésben 40 embernél(!) mért értékek. Sajnos még így is messze vagyunk a Fortnite-tól, de jó úton jár a cég.
Mi jöhetne még?
A videó készítője négy pontban fogalmazta meg a kívánságlistáját:
- Hálózati hibákat (magas ping, packet loss, stb.) jelző ikonok
- Hálózati értékek megjelenítése
- A gyilkosunk pingjének mutatása
- Valahogy megakadályozni azt, hogy a magas pingű játékosok elrontsák az alacsony pinggel rendelkezők játékát.
Teljesen jól felépített a lista, mi is szívesen viszontlátnánk ezeket a funkciókat.
Videó és adatok forrása: https://www.youtube.com/watch?v=KA43TocEAWs
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!