PUBG

Brutális javulás? PUBG netcode analízis a 19. frissítés után!


Battle(non)sense ismét megvizsgálta a játékot.

Januárban és márciusban megvizsgáltuk már Battle(non)sense segítségével a szervereket lag és netcode tekintetében. A 19. frissítés után időszerű volt egy újabb teszt, nézzük is meg mire jutott!

Élet a 19. frissítés után

A tickrate

Tegnap megjelent cikkünkben olvashattátok, hogy újabb (és érzésre jobb) szervereket kapott az EU régió, valamint a szerverek 60 tickrate értéke sem okoz senkinek meglepetést már. Az már teljesen más kérdés, hogy mennyire tudja ezt tartani a szerver. Hasonlítsuk össze a 14. és 19. frissítéseket.

14. frissítés:

19. frissítés:

Azt hiszem nem kell túl sokat hozzáfűzni a képekhez, a legutóbbi frissítés után zongorázni lehet a különbséget a képeken az eddigi viszonyokhoz képest. Az early game elejét leszámítva teljesen stabil 60 tick mindenhol, akár 90+ emberrel is. Szép munka!

A lag

Itt is sikerült szép eredményeket elérnie a PUBG-nek, a 19. frissítés után a játék elején tapasztalható (sebzés/lövés/mozgás) lag kevesebb, mint a 14. frissítésben 40 embernél(!) mért értékek. Sajnos még így is messze vagyunk a Fortnite-tól, de jó úton jár a cég.

Mi jöhetne még?

A videó készítője négy pontban fogalmazta meg a kívánságlistáját:

  • Hálózati hibákat (magas ping, packet loss, stb.) jelző ikonok
  • Hálózati értékek megjelenítése
  • A gyilkosunk pingjének mutatása
  • Valahogy megakadályozni azt, hogy a magas pingű játékosok elrontsák az alacsony pinggel rendelkezők játékát.

Teljesen jól felépített a lista, mi is szívesen viszontlátnánk ezeket a funkciókat.

Videó és adatok forrása: https://www.youtube.com/watch?v=KA43TocEAWs

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva