Már megint nincs minden rendben a PUBG háza táján.
Ezúttal egy kis kihagyás után tért vissza a játékos, akinek valami furcsa volt a lépéshangokkal. Szerencsére a korábbi verzióval készített tesztet, amiben körbe-körbe futkosott, a kamerát pedig a középpontba helyezte el (spectate módban).
Ez a felvétel még májusban készült a 3.8.30.2-es verzióban. Jól hallható, hogy milyen irányban fut a játékos, így nagy segítséget jelent a jó fejhallgató, amivel könnyedén azonosíthatjuk, hogy merrefelé várható az ellenség. Aki kíváncsi esetleg, az itt találja az Audacity-ben látható hangsávokat.
A legutóbbi 4.5.13.0-ás verzióban pedig szinte alig halljuk, hogy az illető merről érkezik. Nagyjából a tőlünk 45 és 135 fokra lévő lépéshangok ugyan úgy hangzanak, emiatt szinte lehetetlen eldönteni, hogy pontosan hol is van az ellenfél ebben a sávban. A hangsávok is különböznek a korábbi verziótól, szóval valami változtatásnak történnie kellett.
Ezúttal szerencsére a PUBG Corp.-hoz is elért a hír, válaszoltak is a témában, de nem igazán biztató az állításuk, ugyanis robodanjal semmilyen változtatásról nem tud. A videóban ő is észrevette a különbséget és továbbítja a fejlesztők felé majd, de tényleg úgy tűnik, hogy valami megváltozott a hangokkal kapcsolatban.
Nem ez az első eset, hogy probléma lett volna a hangokkal.
Trying to understand why PUBG positional audio seems so unreliable. Thought this guy was directly to my right and was way wrong. Did a breakdown of the clip’s audio channels — maybe some clues here? from PUBATTLEGROUNDS
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!