Úgy néz ki, hogy megvan a sok technikai szünet okozója?
A FACEIT Major kvalifikációs szakasza rengeteg csúszással zajlott le, volt meccs, amit áttettek a következő napra, annyit volt a késés. A napi 2-3 órás delay szinte átlagosnak volt mondható, a végére már kis túlzással hozzá is szoktunk a dologhoz. Ettől függetlenül aporblémák okát a mai napig nem tudjuk biztosan, de a Twittert elárasztó panaszkodásból azért van egy erős tippünk. Rengeteg player tweetelt hangproblémáról, volt aki interjú formájában is hangot adott elégedetlenségének:
SPUNJ szerint a Valve felől érkezhetett a probléma, a Major során a játékosok ugyanis módosított kliensen és szerveren játszanak. Ez simán magyarázatot adhat a problémára. Azt, hogy ezt az elmúlt öt nap alatt miért nem lehetett megoldani, azt senki sem érti. MSL és GuardiaN még szépen egymásnak is mentek a dolog miatt, a North kiesése kapcsán:
No offense, but i think this is a pretty douchebag move to write this kind of stuff after all the games/days. Complain on social medias, when the issue appears so there is more pressure on the tournament organiser to fix it and not like this.
— Ladislav Kovács (@guardiancsgo) September 9, 2018
Könnyen lehet, hogy ezzel a FACEIT nem tud semmit sem tenni, csak a Valve. Hiszen korábban valami hasonlót élhetnek át a játékosok is:
A Renegades vs. TyLoo meccsen a 14:8-nál technikai szünetet kezdeményeztek a csapatok, majd a GOTV chaten a világ szeme láttára kikérdezték egymást, hogy ki-mit hallott, vagy nem hallott az ellenfélből. Ezt követően úgy tesztelték a hangokat, hogy mind a 10 player együtt ugrándozott egymás mellett, hogy ki mit hall a másikból. A Major azonban nem áll meg, szerdán indul a következő szakasz a világ legjobbjaival, addigra meg kéne oldaniuk a problémát. A kínai füleseket már lecserélték, ideje megoldani az ingame hangproblémákat is!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!