Fortnite

Csak külsőre egyezik a SCAR és a Suppressed AR – Sebzésben bőven van különbség



Vajon a külsőre megegyező fegyverek között csak annyi a különbség, hogy az egyik halkabb mint a másik?

A legutóbbi tartalomfrissítés során elköszöntünk a Drum Guntól, viszont a helyére kaptunk egy teljesen új fajta AR-t a hangtompítóval felszerelt Suppressed Assault Rifle-t. Elég keményen hangzik, hogy egy full auto fegyver még hangtompítót is kap, így nem csoda, hogy csak Epic és Legendary ritkasággal hullott az ölünkbe.

Külsőre egyébként kiköpött mása a SCAR-nak, annyi a különbség csak, hogy a hangtompítós változat teljesen fekete, az “eredeti” SCAR pedig megtartotta a jól megszokott tojáshéj-fehér színét. Sokakban felmerült a kérdés, hogy ha már külsőre megegyezik a kettő, akkor vajon a teljesítményük is hasonló-e. A végeredmény pedig igazán meglepő…

Az új AR – Epic Games

A teljesítményük ugyanis teljesen különbözik!

GizmoSlipTV készített egy kiváló videót arról, hogy hogyan működik egymás mellett a két AR. Megvizsgálta a tap fire (vagyis az egy-egy kattintásos) másodpercenként kilőtt átlag golyómennyiségét, a full auto (tehát a darálós) szórását, valamint letesztelte, hogy bizonyos távolságokból milyen sebzést tudunk kiosztani a fegyverekkel. Mindezek után kiderült, hogy az új fegyver kilométerekkel jobb “ősénél”, így ha egy SCAR-ral rohangálunk és találunk egy Suppressed AR-t, azon nyomban váltsuk le!

Na de nézzük az adatokat egytől egyig:

Tap Fire RPS

  • SCAR – 2.47 RPS
  • Suppressed AR – 3.18 RPS

Tap Fire kategóriában tehát igazán szignifikáns a különbség, majd’ egy teljes lövéssel többet tudunk kiosztani másodpercenként a Suppressed kiadással, mint a sima Assault Rifle-lel.

Full Auto kezelhetősége, szórása

GozmoSlipTV – Youtube

A fenti ugyan csak egy kép, de a crosshair állásából még így is kiválóan kivehető, a sima AR-t sokkal könnyebb letartani, nem hordanak annyira szét a golyók, mint a Suppressed esetében, így ezt a kategóriát simán hozta a régi SCAR.

Bizonyos távolságokban mért sebzés

A Suppressed AR-nek alapvetően kisebb a sebzése, így azon a téren előnyből indul a régi SCAR. Lássuk, hogy 5, 10,15,20 és 25 elem távolságba mekkorákat ártanak a szóban forgó fegyverek.

  • Suppressed AR
    • 5 – 33 sebzés
    • 10 – 32 sebzés
    • 15 – 27 sebzés
    • 20 – 22 sebzés
    • 25 – 22 sebzés
  • SCAR
    • 5 – 36 sebzés
    • 10 – 35 sebzés
    • 15 – 29 sebzés
    • 20 – 24 sebzés
    • 25 – 24 sebzés
SCAR – Epic Games

Ebből azt hinné az ember, hogy a SCAR jön ki jobban, ám emlékezzünk csak vissza, hogy a tap fire kategóriánál megnéztük, a Suppressed gyorsabb a simánál, így ezeket a kisebb számokat sokkal sűrűbben produkálja. Így az összesített DPS-ben viszont sokkalta jobb, mint a normál SCAR! Íme a DPS szám az előbb mért távolságokban:

  • Suppressed AR
    • 5 – 105 DPS
    • 10 – 102 DPS
    • 15 – 85 DPS
    • 20 – 70 DPS
    • 25 – 70 DPS
  • SCAR
    • 5 – 89 DPS
    • 10 – 86 DPS
    • 15 – 71 DPS
    • 20 – 59 DPS
    • 25 – 59 DPS

Így tehát a fej-fej melletti harcot végül a Suppressed AR nyerte, a fegyver egyedül full auto módban nem a legmegbízhatóbb, ám ebben a kategóriában sem tragikus, egyszerűen csak a régebbi verzió jobb nála. Viszont ha azt nézzük, hogy melyik az a fegyver, amelyik előbb lesz képes 200 HP-ról lenullázni az ellenfeleket, akkor az bizony a Suppressed Assault Rifle.

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva