Rengeteg újdonsággal lepett meg minket ma reggelre a PUBG Corp, sorra vettük mi minden változott a játékban
Ezúttal hosszabb ideig fog a teszt szerveren landolni ez a frissítés, ugyanis biztosra akarnak menni a fejlesztők, hogy minden rendben lesz a frissítés után. Az éles szerverekre úgy néz ki, csak október elején fognak érkezni az újítások.
Rangrendszer, régiós újítások
- Mostantól a játék automatikusan fogja megkeresni a játékosok számára legideálisabb szervert, ez azt jelenti, hogy eltűnik a régióválasztó lehetőség
- Megérkezett a rangrendszer a játékba!
- Összesen 8 rang van
- A rang megszerzéséhez 10 meccset le kell játszanunk
- A megszerzett rank pontok függvényében tudunk szintet lépni
- Megújul a statisztikai oldal
- Változik a UI a Career és a Leaderboard füleknél
- Career
- Egyértelműbbé, átláthatóbbá tették az egész felületet (K/D, átlagos sebzés, stb…)
- Leaderboard
- A legjobb 100 játékost láthatjuk mostantól a korábbi 10 helyett
Pályaválasztó
- A pályaválasztó visszatért (úgy tűnik csak sikerült megoldaniuk)
- Kiválaszthatjuk, hogy mely pályákon akarunk játszani
- A Quick Join segítségével pedig az első lobby-ba bedob, pályától függetlenül
Trade up rendszer
- A Trade Up rendszer lényege, hogy a megunt skinjeinkért cserébe egy jobbat kaphatunk
- Ehhez 10 azonos ritkasági szinten lévő itemre lesz szükségünk és némi BP pontra
- Maximum kék ritkaságú skint kaphatunk a tesztelés alatt
- A szükséges BP mennyiség attól függően változik, hogy milyen ritkaságú skineket teszünk a rendszerbe
UI/UX
- Az emote-oknál használt “kerék menü”-t áthozták a healek és a gránátok kategóriájába is
- G/F1 – Gránátok
- 0/F2 – Healek/boosterek
- F4 – Emote-ok
- Ezeket természetesen átállíthatjuk a beállításokban
- A jobb klikkel kiléphetünk a menüből
- Beállíthatjuk, hogy mostantól ne látszódjon annak a neve a killfeedben, aki minket/csapattársainkat knockolta/megölte (WTF?)
- Új ikonok kerültek be a hálózati statisztikákba
- Az új ikonok a következőek: High Latency, Latency Variation, Packet Loss
- High Latency: Jelez, ha túl magas a pinged
- Latency Variation: Jelez, ha túl gyakran/ gyorsan váltakozik a pinged
- Packet Loss. Jelez, ha nagyobb csomagvesztesége van a netednek
- Ikonnal jelzi a rendszer, ha a csapattársunk ki van jelentkezve
- A játékbeli számok/színek mostantól a menüben található lobby-hoz fognak igazodni, nem pedig a játékba belépés gyorsasága fog számítani
- Mostantól beállíthatjuk, hogy milyen mértékben nagyítsa a minimapet
- Bekerült az automata újratöltés (reload) funkció
- Ha bekapcsoljuk a rendszer automatikusan újratölti a fegyverünket, ha nincs golyó a tárban
Optimalizáció
- Javítva a kliens teljesítménye, mivel optimalizálták a karakterek összetevőinek a megjelenítését.
Bug javítások
- Javították a hibát, ami azt eredményezte, hogy néhány játékos gyorsabban tudott lépcsőzni, ha átlósan a fal mellett húzódva mozgott.
- Javításra került egy hajmeresztő hiba, ami néha downolt játékosokat érintette. Ebben a stádiumban ugyanis néha képesek voltak a játékosok a falakon keresztülhatolni.
- Mostantól nem leszünk képesek a víz alatt fegyvert tartani a kezünkben, ha sziklák közelébe húzódunk.
- Mostantól nem fognak “csúszkálni” a karaktermodellek, ugyanis javították azt a hibát ami ezt eredményezte. (Akkor történt mindez, ha egyszerre álltunk fel és váltottunk fegyvert a karakterünkkel.)
- Mostantól nem fogjuk tudni a Flash és a Molotov animációját megszakítani helyzetváltoztatással, vagy fegyverváltással.
- Javították azt a hibát, ami a UI eltűnéséért volt felelős az Observer módban.
- Javítottak az ADS működésén. Ha fegyver váltás után ADS-elni próbálunk, mostantól megbízhatóbban fog működni.
- Javították azt a kellemetlen hibát, ami azt eredményezte, hogy néha sebződtek a játékosok egy motortól akkor, ha a társuk felkapta a járművet.
- Mostantól ha egy épületben leszállunk a motorról, nem lesz esélyünk arra, hogy átessünk a földön. Javították ugyanis ezt a bugot.
- Már nem jelenthetünk embereket többször, ugyanis javították azt a hibát, ami ezt eredményezte. (Ha folyamatosan lejátszottuk ugyan azt a Replay-t, akkor a rendszer eddig lehetővé tette azt, hogy folyamatosan jelentsük ugyan azt az embert.)
- Néha beragadt a HP csík bizonyos visszajátszások után, így a Lobby-ban is látható volt. Ezt javították ebben a frissítésben.
- Néha a karakterünk megugrott, ha egy buggy kerekének a közelébe került, ezt a hibát javították.
- Valamint szintén javítottak egy ehhez hasonló bugot, ha guggolásból álltunk fel egy jármű közelében, szintén megugrott a karakter animáció. Mostantól a Patch Note szerint ez nem fog megtörténni.
Aki pedig szeretne ismerkedni a koreai nyelvvel, annak ajánljuk a következő videót, amiben bemutatják az újdonságokat:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!