PUBG

Rangrendszer, pályaválasztó és trade up! – Megérkezett a 22. Update a teszt szerverekre


Rengeteg újdonsággal lepett meg minket ma reggelre a PUBG Corp, sorra vettük mi minden változott a játékban

Ezúttal hosszabb ideig fog a teszt szerveren landolni ez a frissítés, ugyanis biztosra akarnak menni a fejlesztők, hogy minden rendben lesz a frissítés után. Az éles szerverekre úgy néz ki, csak október elején fognak érkezni az újítások.

Rangrendszer, régiós újítások

  • Mostantól a játék automatikusan fogja megkeresni a játékosok számára legideálisabb szervert, ez azt jelenti, hogy eltűnik a régióválasztó lehetőség

  • Megérkezett a rangrendszer a játékba!
    • Összesen 8 rang van
    • A rang megszerzéséhez 10 meccset le kell játszanunk
    • A megszerzett rank pontok függvényében tudunk szintet lépni

  • Megújul a statisztikai oldal
    • Változik a UI a Career és a Leaderboard füleknél
  • Career
    • Egyértelműbbé, átláthatóbbá tették az egész felületet (K/D, átlagos sebzés, stb…)
  • Leaderboard
    • A legjobb 100 játékost láthatjuk mostantól a korábbi 10 helyett

Pályaválasztó

  • A pályaválasztó visszatért (úgy tűnik csak sikerült megoldaniuk)
    • Kiválaszthatjuk, hogy mely pályákon akarunk játszani
    • A Quick Join segítségével pedig az első lobby-ba bedob, pályától függetlenül

Trade up rendszer

  • A Trade Up rendszer lényege, hogy a megunt skinjeinkért cserébe egy jobbat kaphatunk
    • Ehhez 10 azonos ritkasági szinten lévő itemre lesz szükségünk és némi BP pontra
    • Maximum kék ritkaságú skint kaphatunk a tesztelés alatt
    • A szükséges BP mennyiség attól függően változik, hogy milyen ritkaságú skineket teszünk a rendszerbe

UI/UX

  • Az emote-oknál használt “kerék menü”-t áthozták a healek és a gránátok kategóriájába is
    • G/F1 – Gránátok
    • 0/F2 – Healek/boosterek
    • F4 – Emote-ok
    • Ezeket természetesen átállíthatjuk a beállításokban
    • A jobb klikkel kiléphetünk a menüből
  • Beállíthatjuk, hogy mostantól ne látszódjon annak a neve a killfeedben, aki minket/csapattársainkat knockolta/megölte (WTF?)

  • Új ikonok kerültek be a hálózati statisztikákba
    • Az új ikonok a következőek: High Latency, Latency Variation, Packet Loss
    • High Latency: Jelez, ha túl magas a pinged
    • Latency Variation: Jelez, ha túl gyakran/ gyorsan váltakozik a pinged
    • Packet Loss. Jelez, ha nagyobb csomagvesztesége van a netednek
  • Ikonnal jelzi a rendszer, ha a csapattársunk ki van jelentkezve
  • A játékbeli számok/színek mostantól a menüben található lobby-hoz fognak igazodni, nem pedig a játékba belépés gyorsasága fog számítani
  • Mostantól beállíthatjuk, hogy milyen mértékben nagyítsa a minimapet
  • Bekerült az automata újratöltés (reload) funkció
    • Ha bekapcsoljuk a rendszer automatikusan újratölti a fegyverünket, ha nincs golyó a tárban

Optimalizáció

  • Javítva a kliens teljesítménye, mivel optimalizálták a karakterek összetevőinek a megjelenítését.

Bug javítások

  • Javították a hibát, ami azt eredményezte, hogy néhány játékos gyorsabban tudott lépcsőzni, ha átlósan a fal mellett húzódva mozgott.
  • Javításra került egy hajmeresztő hiba, ami néha downolt játékosokat érintette. Ebben a stádiumban ugyanis néha képesek voltak a játékosok a falakon keresztülhatolni.
  • Mostantól nem leszünk képesek a víz alatt fegyvert tartani a kezünkben, ha sziklák közelébe húzódunk.
  • Mostantól nem fognak “csúszkálni” a karaktermodellek, ugyanis javították azt a hibát ami ezt eredményezte. (Akkor történt mindez, ha egyszerre álltunk fel és váltottunk fegyvert a karakterünkkel.)
  • Mostantól nem fogjuk tudni a Flash és a Molotov animációját megszakítani helyzetváltoztatással, vagy fegyverváltással.
  • Javították azt a hibát, ami a UI eltűnéséért volt felelős az Observer módban.
  • Javítottak az ADS működésén. Ha fegyver váltás után ADS-elni próbálunk, mostantól megbízhatóbban fog működni.
  • Javították azt a kellemetlen hibát, ami azt eredményezte, hogy néha sebződtek a játékosok egy motortól akkor, ha a társuk felkapta a járművet.
  • Mostantól ha egy épületben leszállunk a motorról, nem lesz esélyünk arra, hogy átessünk a földön. Javították ugyanis ezt a bugot.
  • Már nem jelenthetünk embereket többször, ugyanis javították azt a hibát, ami ezt eredményezte. (Ha folyamatosan lejátszottuk ugyan azt a Replay-t, akkor a rendszer eddig lehetővé tette azt, hogy folyamatosan jelentsük ugyan azt az embert.)
  • Néha beragadt a HP csík bizonyos visszajátszások után, így a Lobby-ban is látható volt. Ezt javították ebben a frissítésben.
  • Néha a karakterünk megugrott, ha egy buggy kerekének a közelébe került, ezt a hibát javították.
  • Valamint szintén javítottak egy ehhez hasonló bugot, ha guggolásból álltunk fel egy jármű közelében, szintén megugrott a karakter animáció. Mostantól a Patch Note szerint ez nem fog megtörténni.

Aki pedig szeretne ismerkedni a koreai nyelvvel, annak ajánljuk a következő videót, amiben bemutatják az újdonságokat:

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva