A hónap végén jönnek a balansz változtatások.
Bő egy hónapja startolt az Operation Grim Sky, mely során úgy látszik, hogy a Ubisoft igencsak óvatosan nyúl bármihez.
Egyelőre még csak egyetlen Clash nerf érkezett, melyet bugifxnek tekinthetünk gyakorlatilag:
A szezon első frissítése: szigorított és egységesített teamkill büntetés, Clash nerf, sok bugfix
Bő két hete egy fokkal nagyobb horderejű frissítést láthattunk tesztszerveren: ekkor megjelent az első tényleges Clash nerf (noha a Ubisoft ezt glitch-nek titulálta).
Tesztszerver patch: kiirtották a legundorítóbb glitch-eket, javítottak bugokat, nerfelték Clash-t
Rögtön rá pár órával jelentősen gyengítették az operátort:
Két további Clash nerf jött a tesztszerverre: mutatjuk videón, hogy mennyit gyengült a védő
Nos a vége az lett, hogy ez utóbbit nem kapjuk még meg éles szerverre, csak az előtte linkelt cikk tartalma érkezik, mégpedig a héten – legalábbis PC-re.
A konzolosokkal ismét nem bánik egyenrangúan a Ubisoft: nekik a hónap végéig várniuk kell, ők együtt kapják a Y3S3.2 nevű frissítéssel, mely már balansz változtatásokat is tartalmaz majd (ezt a PC-sek is megkapják természetesen).
A szóban forgó frissítés minden apró bugfixéket IDE kattintva tekinthetitek meg: ezek közül két fontosat emelünk még ki.
Egyik a deployable shield bug javítása (ha olyan pozícióba tettük le ablakhoz, akkor nem tudtak bejönni a támadók), illetve Pulse és Montagne eszközének használatakor elég egyszer lenyomni a gombot, nem kell rajta tartani.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!