R6

3 évet kellett rá várni, de végre kiderült: pontos adatok az attachmentekről és tippek hozzájuk


Az utóbbi évek leghasznosabb tudását adta át a Ubisoft.

Az attachmentek, avagy a fegyverre rakható kiegészítők fontos részeit képzik a játéknak.

Ma a csőre rakhatókról fogunk beszélni, egészen konkrétan Rogue 9 videóját próbáljuk meg érthetően átadni (ami igencsak nehéz feladat, de ez a téma elképesztően hasznos).

A youtuber rákérdezett a Ubisoftnál arra, hogy pontosan milyen statisztikákat nyújtanak nekünk a szóban forgó eszközök, a kapott választ pedig táblázat formájában megosztotta nézőivel.

forrás: reddit.com/r/Rainbow6/comments/9pj9x9/ubisoft_clarified_what_each_attachments_do_source/

Az első a Supressor, vagyis a hangtompító. Ez 3 dolgot csinál:

  • Nincsen kijövő füstcsík a fegyverből
  • Nincsen indikátor, ami jelzi az ellenfélnek, hogy melyik irányból lövünk felé
  • Halkabb, cserébe kevesebbet sebez 15%-kal
  • Jelentősen csökkenti a penetration sebzést (vagyis amikor átlőhető falon sorozzuk meg ellenfelünket)

A második a Flash Hider:

  • 37.5%-kal csökken az első lövés utáni fegyver visszarúgás
  • 30%-kal csökken a fegyver eredeti helyére való visszatérés ideje, miután befejeztük a lövést (alapból 433 milliszekundum, ezzel 300)
  • 5%-kal kisebb a gyémánt (a gyémánt az a terület, amin belül landolni fog a 2. golyó az első után—>igen, van egy adott méretű RNG ilyen téren, de minél kisebb a gyémánt, annál kisebb területre érkezik meg a lövés)

A harmadik a Compensator:

  • 17.75%-kal csökkenti a már említett gyémántot

A negyedik a Muzzle Brake:

  • 45%-kal csökken az első lövés utáni fegyver visszarúgás
  • 45%-kal csökken a fegyver eredeti helyére való visszatérés ideje, miután befejeztük a lövést. Érdekesség: a centering time (amiről szó van) független attól, hogy mennyi golyót lőttünk ki (ugye az ember azt gondolná, hogy minél többet, annál hosszabb időbe telik, mire leérkezik a fegyver)

Az utolsó pedig az Extended Barrel:

  • Minden fegyvernek van egy hatótávolsága, ami felett a sebzés csökken: ez az eszköz ennek mértékét csökkenti azáltal, hogy növeli a távolról leadott sebzés mértékét 15-20%-kal
Képtalálat a következőre: „ash rainbow six siege”
youtube

Tippek:

  1. Azokra a fegyverekre, melyek a single fire lövésből élnek (vagyis, hogy 1-1 golyót lőnek ki) Muzzle Brake-et tegyünk (DMR, pisztolyok)
  2. Amelyeknél az első lövés utáni visszarúgás különösen nagy, szintén az előbb említett attachmentet használjuk
  3. A Compensator olyan fegyvereken lehet jó, amiknél nagy a szórás nem csak vertikálisan, de horizontálisan is. Példának pár másodpercet mindenképp nézzetek meg a következő videóból, itt említi a fegyvereket, amire használná:

4. Flash Hider valahol a Compensator és a Muzzle brake között van: amelyik fegyvernek nagy az első lövés utáni visszarúgása, de össze-vissza ugrál, mint ahogy az előbb is említettük, arra érdemes ezt rakni
5. Az Extended Barrel nem túl hasznos egy olyan játékban, ahol az átlag lőtávolság 10 méter (Glaz kivétel lehetne, de az ő fegyverére érthető okokból nem lehet ilyet felrakni)
6. Ha sok fejlövést szerzünk, akkor jó lehet a Supressor, de alapvetően érdemes mást használni. Mavericken elgondolkodtató, hisz ha halkan vágunk egy lyukat, és senki nem számít ránk, akkor van időnk fejre célozni – ilyenkor jól jöhet az, ha nem látja az ellenfél, hogy merről jött a golyó

Képtalálat a következőre: „glaz rainbow six siege”
Change.org

Ha nem akartok ennyire sokat bajlódni a fegyverekkel, akkor leegyszerűsítve: ha nyomjuk a lövést, mint az őrült, addig, amíg ki nem fogy a tár, akkor a Compensator a miénk, minden más esetben a Muzzle Brake-Flash hider kettőse a jobb választás.

Mutatjuk a teljes videót, nagyon tanulságos (bár kétségtelenül bonyolult), csak ajánlani tudom.

Reméljük, hogy érthetően sikerült átadni a tudást.

Borító. wallpapersite.com/games/alibi-rainbow-six-siege-tom-clancys-5k-15919.html

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva