Hearthstone

A Blizzard elárulta, mit tudott eredetileg a Shirvallah és a Hex Lord Malacrass



Belsős infók a fejlesztőktől a legújabb kártyákról.

A Hearthstone Top Decks stábja a múlt héten lezajlott BlizzConon lehetőséget kapott arra, hogy interjút készítsen a fejlesztőcsapat két tagjával, Peter Whalen vezető dizájnerrel, illetve a dizájncsapat egyik tagjával, Liv Breedennel. És bár a beszélgetésben többnyire korábban már érintett témák kerültek elő újból, szerencsére akad egy-két érdekesség is, amire mindenképpen érdemes kitérni.

Az új kiegészítő, a Rastakhan’s Rumble lapkészletéből eddig 17 kártyát mutattak be nekünk, köztük néhány Legendary-t is, melyek mindig a legkülönlegesebbek, hiszen általában ezeknek a lapoknak van a legegyedibb képességük. Éppen emiatt a tervezési és balanszolási fázisban is jellemzően ezek a kártyák változnak a legtöbbet, amiről a Blizzard is szokott időről-időre beszélni. Most is megtudhattunk néhány izgalmas információt.

A Paladin class Loa Legendary-je, a Shirvallah, the Tiger kapcsán kiderült például, hogy eredetileg a mostaninál is durvább statokkal rendelkezett. 7/5 helyett 9/7 volt a Beast, ugyanezzel a képességgel, ami mellé 30 manás költség párosult. Igen ám, ez azonban azt jelentette, hogy a Holy Wrath segítségével – meg persze egy kis szerencsével – egyetlen lapból ki lehetett végezni az ellenfelet, ha nem volt rajta armor.

Nyilván nem egy túlságosan konzisztens kombó, de a Blizzard nem szerette volna megadni az OTK lehetőségét, ezért inkább levitték 25-re a lap költségét, illetve ezzel párhuzamosan a minion méreteit is. A játékosoknak egyébként így is eszébe jutott a Holy Wrath (már csak azért is, mert a nerfelt, 25 manás Molten Giantre is épült ilyen mókapakli), de persze csak poénból – meglepő lenne, ha előkerülnének majd az erre építő kombó deckek.

A másik Legendary, amiről egy kicsit többet is megtudhattunk a Mage class troll bajnoka, a Hex Lord Malacrass. A kritikus eleme a lapnak a zárójelben szereplő rész, vagyis hogy saját magából nem ad másolatot a kártya, ha ott volt a kezdőkezünkben. Ennek oka pedig nemes egyszerűséggel az, hogy erősen játékélményromboló volt, amikor még így működött (ráadásul a Coint is lemásolta) – kicsit Shudderwock jellegű volt a lap, amit nem igazán akartak megismételni érthető módon. Az egyik legrosszabb példa egyébként Whalen szerint a Frost Nova volt, ami a Coinnal párban örökre “be tudta zárni” az ellenfelet, ha ott volt a kezdőkezünkben a Malacrass-szal együtt. Úgyhogy végül gyengítettek a lapon és saját magát nem másolja le.

A többi bemutatott Rastakhan lapról sajnos nem tudtunk meg egyelőre hasonló érdekességeket, de bízunk abban, hogy a jövőben számíthatunk még hasonló betekintésekre, már ami a balanszolás folyamatát illeti.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva