Új hét, új frissítés. Vége a nagy repkedéseknek.
A frissítésrendszer összevisszaságán már nem lepődünk meg, ezúttal egy szerdai napon érkezik az új Patch, ráadásul egy nagyobb darab, a v6.30. Már hetek óta tart a Glider Re-Deployment teszt, vagyis a Gliderek újranyithatóságának a tesztje. Egyik pillanatról a másikra az Epic Games úgy döntött, hogy bárki, bármikor, bármelyik játékmódban újranyithatja a “siklóernyőket”. Ezt támogatván megjelentek a lufik is a játékban, amikkel pillanatok alatt a levegőben tudhattuk magunkat és máris mehetett a rotáció. Ám a közösséget rendesen megosztotta az új mechanika, legalább annyian utálták, ahányan imádták. Az Epic Games pedig úgy döntött, a v6.30-cal változtat az “újranyitós” metán.
Az Epic beismerte a vereséget. Hamarosan kiveszik a Glider Re-Deploymentet a fő játékmódokból
Lássuk milyen fontosabb változásokat hozott még a v6.30!
Limited Time Mode: Food Fight
- Az első néhány percben egy áthatolhatatlan fal jelenik majd meg a pálya közepén.
- Minden csapatnak lesz egy fejlesztés alatt álló bázisa a térkép közepe felé, amiben megtalálható lesz a csapathoz tartozó kabala feje. (Tomatohead, Beef Boss)
- Ha az egyik csapat elpusztítja a másik kabaláját, a kabaláját elvesztő csapat veszít.
- A játék elején kapott időt a bázisunk megerősítésére, a kabalánk bevédésére érdemes majd fordítani.
- Ha a pálya közepén húzódó áthatolhatatlan fal eltűnik, kezdetét veszi a harc.
- Speciális vörös Supply Dropok fognak esni az égből, melyekben fegyverek, töltények, tárgyak, csapdák és nyersanyagok lesznek.
- A játékosok 7 másodpercet töltenek majd “halott” stádiumban, utána újra élednek, megtartva a felszereléseket.
- Az eliminált játékosok nyersanyagot és töltényt veszítenek csak az újraéledéskor.
- Kétszer olyan gyorsan fogunk tudni nyersanyagot gyűjteni, mint a normál módokban.
- Nem lesznek robbanó fegyverek, vagy tárgyak ebben a játékmódban.
Fegyverek és tárgyak
- Megérkezett a Mounted Turret
- Legendary Trap, vagyis csapda formájában fogjuk tudni megtalálni.
- Földön, Supply Dropban, Vending Machine-ban, valamint Supply Llamakban fordulhat majd elő.
- Végtelen tölténnyel rendelkezik, ám túlmelegedhet a gép, ekkor rövid ideig lövésképtelen lesz.
- Kizárólag padló elemre lehet majd ráhelyezni.
- A padló elem, amire helyezték, elpusztíthatatlan.
- Ha egyszer lerakták, bárki használhatja, nem csak az, aki aktiválta.
- Buffolták a Pickaxe sebzését, már nem csak 10-et ütünk vele az ellenfelekre, hanem 20-at!
Játékmenet
- Megduplázták a Quadcrasher előfordulási arányát, 50%-ról 100%-ra, így ha tudjuk, hogy hol spawnolnak a járművek, biztosan találni fogunk egyet belőle.
- Minden mozgásmegakasztó interakció használható mostantól miközben Chiller hatása alatt vagyunk (Bandázs, Potion, stb.)
- A kezdő szigeten is látszódni fognak mostantól a sebzésszámok.
- Megnövelték a Downolt státusz idejét, 10 másodperccel több ideig térdelhetünk mostantól, 50 másodpercről 60 másodpercre nőtt az ideje. (Több esélyünk lesz megmenteni a társainkat.)
- Glider Re-Deploy
- Nem szűnt meg teljesen, ám mostantól nem lesz Skydiving (zuhanás) lehetőség, kizárólag a Glidert nyithatjuk majd csak újra.
- A Skydiving mostantól csak a Launch Padekről és a Riftekből érhető el, na meg a játék elején a Battle Bus-ból.
Teljesítmény
- Optimalizálták az animációkat.
- Valamint a Switch felhasználók lobby teljesítményén is javítottak.
Audio
- Javítottak a Gliderek és a lépések hangján, abban az esetben, ha a zajokat okozó játékost nem látjuk, csak a környékünkön van valahol.
- Hozzáadtak egy hangot, ami jelzi nekünk, ha eltaláltunk egy járművet a távolból.
- A levegőben utazó játékosok számára szél hangokat adtak a játékhoz.
Események
- Új verseny: Scavager Pop-Up Cup (Solo verseny)
- Mostantól a játékosoknak nem kell újraindítaniuk a klienst, ha el akarnak indulni egy versenyen.
Ezt láttad már?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!