R6

Reinforcement “rework” koncepció: segítené a roamereket és az emberhátrányban lévő csapatot is!


Egy közösségi ötlet következik.

Egy a szakmában öreg róka, BikiniBodhi (2 éve streamel R6-ot és gyárt hozzá tartalmakat) ötletét osztjuk ma meg veletek – a reinforcementek kiosztásán variálni egyet.

Amint olvasható, maradna ugyanúgy a 10 darab megerősítés, de ami a nagy különbség az eddigiekhez képest: bárki annyit használhatna, amíg a készlet tart (szemben a fix 2db/fővel).

Miért is lenne ez jó?

A legfőbb érv a roamereknek való térhagyás: épp elég nehéz Jägerrel lerakni a 3 ADS-t és 2 Barbed Wire-t időben, ha még reinforce-olni is kell – ekkor tényleg minimális idő marad csak arra, hogy utunkra induljunk és felvegyünk a jó pozit.

Képtalálat a következőre: „reinforcement rainbow six siege”
forrás: windows central

Apróbb, de nem elhanyagolható, hogy bizonyos operátoroknál (a legfőbb példa jelenleg Kapkan) vért kell izzadni, ha mindent le szeretnénk rakni (és szétszórva, jó helyre) – márpedig a utility kihasználása elengedhetetlen.

Röviden: az anchor szerepkört betöltők erősítenék meg a falakat, a roamerek meg újukra indulhatnának hamar.

Még egy előnye lenne: épp elég nehéz 4v5-ben játszani, de ez ugye kettővel kevesebb megerősíthető falat jelent – ezzel az ötlettel legalább ilyen probléma nem akadna.

Az egyik kommentelő finomított az ötleten:

A lényeg: a játék elején aki akarná, az leadhatná a ráeső részt, így nem lenne az, hogy valaki, aki amúgy szeretne erősíteni, de először a saját gadgetjét rakja le végül reinforcement nélkül marad (emberhátrányban a hiányzó játékosé automatikusan menne a közösbe).

Nem tudok egyetlen kontra érvet se mondani, mellette viszont annál több szól: reméljük ez az apróság is része lesz az új évi patch-nek!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva